Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leker du med barna dine?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 17:53   #41
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Leker med barna ja, men de er flinke å leke selv også. De beste barndomsminnene er fra kjekke lekestunder ilag med pappa og mamma.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:56   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke noe særlig. Jeg leser og synger for de, bygger med kitt og sånne oppå bordet ting, men ned på gulvet lek finner du meg ikke i. Ufattelig kjedelig.

Der er nok jeg og. Er på gulvet av og til da. Bygger litt lego og sånn. Men ofte er det ikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:02   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi leker vel ikke så mye med ham, nei. Prater mye, leser for ham, hjelper ham med legoen når han sitter fast; herjer og kiler og tøyser innimellom, men jeg pleier ikke å leke rolleleker med ham, for eksempel. Vi spiller noen ganger dataspill sammen, da, jeg vet ikke om det teller, og Ludo og stigespill og slikt?

Gammel 06-08-07, 19:56   #44
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bygger med Lego og bygger Brio tog sammen av og til. Vi pusler puslespill sammen dersom det er puslespill han ikke helt klarer alene, samt at jeg hjelper til med å perle eller leke med plastilina av og til. Jeg prøver å stimulere ham til å leke selv men jeg liker å være med å leke av og til. Som regel klarer han å engasjere seg selv.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.