Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off fra JKR og transpersoner (media)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-20, 21:40   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: spin-off fra JKR og transpersoner (media)

Slik jeg ser det, er det ikke så mye å diskutere rundt utviklingen i Polen, for jeg tror det fleste/alle her inne er enige om at det er veldig problematisk. Uttalelsene til JKR ser folk litt forskjellig på, og da blir det diskusjon.

Gammel 15-07-20, 21:43   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Slik jeg ser det, er det ikke så mye å diskutere rundt utviklingen i Polen, for jeg tror det fleste/alle her inne er enige om at det er veldig problematisk.

Hmmm, vi har en kjempelang tråd om Trump? Og diskusjoner om en god del amerikanske problemstillinger. Det er vel ikke så mye å diskutere der heller?

Gammel 15-07-20, 21:50   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hmmm, vi har en kjempelang tråd om Trump? Og diskusjoner om en god del amerikanske problemstillinger. Det er vel ikke så mye å diskutere der heller?

Ja, det har du rett i. Det tyder på at vi har mer behov for å gruffe og ventlere om Trump enn rettighetene til LGBTQ, og det er trist, men kanskje ikke så overraskende?

Gammel 15-07-20, 21:53   #4
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har du rett i. Det tyder på at vi har mer behov for å gruffe og ventlere om Trump enn rettighetene til LGBTQ, og det er trist, men kanskje ikke så overraskende?

Jeg tror, men vet ikke at a) Enten er det noe med måten jeg mottar nyheter på (jeg er så irritert på FB for at jeg ikke kan styre det selv) b) Eller så skjer dette fordi at vi i hovedsak får insperasjon til diskusjonene fra mainstreem media. Trump er mye - veldig mye - i media. Polen er det ikke, og hva som er skjedd i Ungaren aner jeg ikke. Jeg kan jo finne det ut, men har ikke fått det "presentert"

Gammel 15-07-20, 23:09   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo enkelt kombinere Trump og Duda, siden Trump har tweetet gratulasjoner til sin «gode venn, Duda».

Sånn generelt har jeg inntrykk på at det er minst like mye fokus på Polen og politikken det som JKR - det er vel først nå nylig det har blitt en sak her i Norge, men hun har jo tweetet dette en god stund? Eller er det jeg som ikke følger med i timen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.