|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg hadde valgt Tønsberg tror jeg. Bare fordi jeg liker meg der, og har en god venninne som bor der. Sist redigert av Anne C : 01-08-20 kl 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg ville fortsatt å bo i Oslo, og ville fortsatt å bo i en av sentrumsbydelene, Enten Gamle Oslo, Grünerløkka, Sagene eller St. Hanshaugen. Jeg liker å ikke være avhengig av bil, og ha et bredt utvalg av kulturtilbud i alle sjangre. Jeg husker alle som flyttet ut før ungene begynte på skolen mente at man ikke benyttet seg av alt man hadde i gangavstand i Oslo uansett, men det stemmer på ingen måte for meg. i tillegg er jeg glad for at Hiawata har det samme utvalget, samt godt utvalg av fritidstilbud og skoler.
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Farsund
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?
Bortsett fra at jeg ville flyttet fra drabant til disse bydelene.
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Oslo. Tidligere ville jeg tenkt Sagene eller St. Hanshaugen, men har fått så sansen for skog i spaseravstand at jeg tror drabantbyen er bra for nå.
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg ville definitivt bodd ved kysten et sted. Helst med utsikt til sjøen. Og gjerne Stavern eller litt sørover. Jeg har utsikt til ei elv i dag også. Men i ei bygd på Øvre Romerike. Laaaangt unna havet dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Fortsatt Oslo
![]() |
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg ville fortsatt valgt Trondheim, og bydelen jeg bor i nå. For meg er det perfekt her. Passe stor by som har det meste man trenger, og liten nok til at det er kjapt og effektivt å komme seg hit og dit. Byen har både tog og flyplass med forbindelser i inn- og utland. Og ikke minst NTNU og det akademiske miljøet og studentene som setter sitt preg på byen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-08-20 kl 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Definitivt Bergen. Sandviken/Skuteviken, Fjellsiden eller Skansemyren. Er så glad i den byen; de gamle trehusene, koselig sentrum, all gatekunsten, menneskene, fjellene og nydelige løperuter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Oslo. Kommer aldri til å flytte ut av byen. Det er flott å bo så sentralt. Jeg er oppvokst på landet og har gått og gått mine mil. Her er alt vi trenger (buss,trikk, butikker) innenfor 400 meter. Luksus.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg vil egentlig ikke bo i Norge i hele tatt. Jeg har de siste årene hatt en fot i Oslo og en i Gudbrandsdalen og jeg vil etter hvert lenger sør, men definitivt lenger enn Oslo. Syd-Sverige feks. Oslo er en grei by å pendle til, men ikke mer enn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Synes Trondheim er strålende. Vil bo mer sentrumsnært enn jeg gjør i dag. Sånn aller helst Bakklandet, men Ila er og et aktuelt alternativ.
![]() |
#17 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Har bodd de siste 15 årene i bydel Sagene i Oslo og sakte men sikkert blitt skikkelig patriot. Vanskelig å se for seg at jeg noen gang skal få lyst til å flytte vekk herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Kristiansand
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Om det ikke var for familie og nettverk så kunne jeg tenkt meg en plass nedover Sørlandet, gjerne Kristiansand eller deromkring. Eller Østlandet, ved kysten.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 02-08-20 kl 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den beste byen og bydelen?Jeg stortrives med å bo i Oslo, og vil ikke bo noe annet sted. Når vi er ferdige med å trenge «stor» plass i boligen vår, så vil jeg gjerne tilbake til Gamle Oslo bydel.
![]() |
![]() |
|
|