Sv: Gruffetråden #6
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Det gikk plutselig opp for meg: Det er altså sånn livet blir nå, på ubestemt tid. Ingen fester og sammenkomster, ingen reiser for å møte de jeg jobber med ansikt til ansikt, ingen feriereiser å glede seg til, ingen turer til garantert sol og varme, ingen klemming på andre enn de aller, aller nærmeste, ikke noe fyll og fjas og fanteri, ingen strategitur med jobben med det første, INGEN FØKKINGS TING!!!!

Sånn. Nå skal jeg legge det til siden en stund. Alt blir bra. Jatta.
Til og med minstemann, som er en veldig positiv fyr, kom i går og sa at han savnet å reise noe sted sammen. Det å gjøre noe sammen som familie, som man kunne glede seg til og nye steder å oppleve. Enda han var den som før sommeren var nesten krampepositiv og gledet seg til hjemmesommer. 
Jeg gir meg ikke helt på fester og sammenkomster jeg altså. Vinklubben skal møtes til helga, med alle nødvendige koronatiltak, og det gleder jeg meg til. Den årlige novembermiddagen planlegger jeg også og skal prøvemåle avstander og se om ikke langbord til atten, dekket til tolv, blir innafor. Hvis ikke finner jeg på noe annet. Jeg må ha noe å glede meg til.