|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tatt på
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAngående lengde på svangerskap, så kan ble et barn jeg kjenner unnfanget 22.01, UL-termin 20.10 og hun ble født 02.11. Altså ble den 10. måneden påbegynt. N=1 :kverulere:
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THØLJREGN! Akkurat de to dagene ungene skal ha uteskole hele dagen. Etter minst 4 uker med nydelig høstvær. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Du og jeg!
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Den ene min skal ga aktivitetsdag imorgen, jeg har bestemt at om det blir vær som idag kommer ikke hun. Hatt nok SYKE unger for iår.
#5 |
Yes, we can!!
|
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOg så tror jeg jeg må gjøre det obligatorisk å bruke caps lock på minst ETT ord i hvert innlegg i denne tråden, ellers er det ikke en rant.
|
|