|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Jeg fikk nettopp en telefon fra en dame som sa at jeg hadde sendt en pakke feil. Hun hadde nemlig fått en pakke med et par sko i posten, men dette var ikke noe hun hadde kjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?De har akkurat sendt meg 1) bulkete lampe og 2) somlet bort den aller siste lampa som var igjen i butikken, så jeg ikke får lampa jeg ønsket meg i det hele tatt.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?PostNord har vel aldri hatt noe de kunne mistet.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Enig, elendig selskap!
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?De skal egentlig levere flisene mine, men ser ikke ut som de er spesiellt interessert i å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?
Det var det eg og skulle seie!
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Vi har endelig sagt opp avtalen med post nord på jobb. Tror samtlige ansatte fikk automatisk lavere blodtrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Jeg klikker på PostNord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Jeg har boikottet nettbutikker som sender med PostNord såkalt "helt hjem". Det funker ALDRI. For PostNord som hentes på leveringssted, ser det ut til å fungere. Men Posten/Bring er uendelig mye bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Men så uheldig dere har vært? Jeg har -bank i bordet- aldri hatt problemer med PostNord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
koko
|
En mobiltelefon jeg kjøpte kunne spores helt til den nådde utkjøringssentral eller noe sånt, etter det har ingen sett den. Ikke offisielt iallfall. For ikke lenge siden ble en annen pakke jeg bestilte registrert som mottatt hos PostNord, deretter null bevegelse i flere uker. Etter kontakt med nettbutikken ble det plutselig orden på det.
![]() |
#15 |
Klar
|
De sendes tydeligvis til helt tilfeldige personer, med en annen helt tilfeldig person som avsender. Ikke rart det oppleves som om de har forsvunnet i løse luften! Sist redigert av Timar : 25-09-20 kl 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
koko
|
Litt gøy konsept, da. Forundringspakker på høyeste nivå.
![]() |
#17 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Jeg synes Postnord har blitt bedre på noen områder de siste årene (bank i bordet), men jeg har hatt mange dårlige opplevelser med dem. Det er en grunn til at jeg ikke bruker dem når jeg sender varer fra nettbutikken, kan vi si.
![]() |
#18 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
En kollega av meg fikk en pakke på dørmatta si i Oslo, adressert til noen i Bergen. Hun ringte og informerte om det, Helthjem/PostNord forklarte at det ikke kunne stemme, for de leverte ikke til hennes adresse. Etter en flere mailer og telefoner fikk hun beskjed om at hun bare kunne kaste pakken, for de leverte nemlig ikke til hennes adresse og kunne derfor heller ikke ta den i retur...
![]() |
#19 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Nå har vi fått (uventet) hjemlevering hvor vi egentlig har valgt nærbutikken som utleveringssted. Det er vel og bra det, men vi har stort, felles postkassestativ rett ved en gangvei hvor mange sykler og går. Ergo er det veldig lett å plukke med seg pakker som henger utenpå kassa i en slik liten krok. Heldigvis har det gått bra så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?En flott ullkåpe fra Danmark ble sendt Zalandos returlager i Tyskland og kom aldri til rette.
![]() |
|
|