Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-20, 11:52   #10
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Føkkings bilpleiesenter som skulle vaske bilen min før salg!! Bestilte «full shine», som skulle innebære full innvendig og utvendig vask, seterens og motorvarianter og ozonering. Så får jeg igjen en bil som var alt annet enn ren, ser ut som om de har spylt den og ellers feid over den med blikket. Flekken på setet er der enda. Og de skulle ha ekstra for ozonering (jeg visste ikke det faktisk var inkludert før jeg gikk inn på mailen etterpå for å sjekke hva som faktisk var inkludert før jeg skrev klage.

Hele poenget med å sette bort jobben var jo å få noen med sikkelig utstyr til å gjøre det skikkelig. Det som er gjort kunne jeg gjort bedre selv.

Svaret var at han kunne se det ikke var gjort skikkelig, så de må få den inn igjen for å gjøre det på nytt. om betyr at jeg må busse og styre og ta fri fra jobb igjen.

Får skikkelig vibber til reklamen med bilen som er blitt bittelittegranne gulnet i vask 😉

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.