|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien
Og når nr. 2 eller 3 kommer, hever man stemmen stort sett hele tiden for i det hele tatt å bli hørt, kaster matpakken ut av bilvinduet på vei til barnehagen i ren frustrasjon over en heller jævlig morgen (for matpakken ligger nærmest ikke sant?), og, som jeg gjorde, leverer ungen i feil barnehage. For det var jo der storebror gikk, for maaange år siden. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienJeg dulter helhjertet på Polyanna og fniser av Kula. Feil barnehage.
|
|
|
#103 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienEr man på randen om morgenen, så er det jaggu fort gjort å ta til venstre i stede for høyre ved bensinstasjonen, skal jeg si deg. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien
Det er utrolig at det går an å lese dette så forskjellig. Jeg tolket Syse slik som Polyanna. Nøyaktig likt faktisk og Juritzen viser i mine øyne minimal forståelse for at det kanskje er littegrann mer krevende med fire enn med en. Jeg synes definitivt han angriper Syse og andre foreldre som tør å innrømme at det er krevende å ha barn.
|
![]() |
|
|