|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det virker som om veien å gå er å sende en prikk for å fortelle at ranten var laaaangt over streken.
Ja, det stemmer at jeg har skrevet det med legeerklæring før, dog ikke i tråder med tittelen "Min sønn har fått cøliaki, jeg trenger tips og råd", men i tråder der man på generelt grunnlag har diskutert mat og tilrettelegging. Jeg liker av og til å sette ting på spissen, og det er åpenbart at noen av mine innspill i slike tråder har falt deg tungt for brystet, men da burde du sagt fra da, ikke bli snurt i en rante-tråd fordi jeg skrev noe lignende i 2016.
Det finnes _ veldig_ mange ting i verden som er viktigere enn at folk blir litt harde i magen av en bolle eller et glass melk. Jada, noen blir alvorlig syke, men trenden er at flere og flere setter diagnoser på seg selv og barna. Les her, f.eks -
Ja.
Jeg har ikke så god tid i hverdagen min, og er heller ikke så god til å bake. Jeg liker å "gjøre mitt" for mange, jeg, men er ikke spesielt glad i å bruke tid og penger på folk som det strengt tatt ikke er nødvendig å bruke tid og penger på.
Og jeg fikk flere grønne på mitt første innlegg (du vet, ranten som var laaangt over streken), men sikkert ikke så mange som deg. |
![]() |
![]() |
|
|