Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 17:23   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Har nettopp lest ut "Thereses tilstand", og har nå startet med bok nr 2 i triologien, så nå leses "Det virkelige livet" av Hanne-Vibeke Holst

De er kjempefine (tror jeg skal lese dem på nytt en dag...)

Barna er hos besteforeldrene hele uka og jeg sluuuuker bøker. Mandag leste ut Shopaholic and baby, som var like fornøyelig som de andre. Rett etterpå begynte jeg på en annen bok av Sophie Kinsella: "Can you keep a secret" - med en annen hovedperson. Den var så søt at jeg ble sittende oppe til 03.45 forgårs natt for å lese den ut.

I går leste jeg Håkan Nessers "Människa utan hund" fra begynnelse til slutt, først på stranda, så hjemme. Meget velskrevet krim - og spennende historie. Skal kjøpe den siste boka hans; "En helt annan historia" i Sverige neste uke.

I dag begynte jeg på "Special Topics in Calamity Physics" av Marisha Pessl og den virker bra. Noe infløkt, mange parenteser og henvisninger, og tekst som krever konsentrasjon og dermed tvinger meg bort fra min sedvanlige skumlesning Den varer nok noen dager.

Hva pokker jeg skal lese etter det vet jeg ikke, men jeg håper snart min store ordre fra www.bokus.com kommer. (Martina Haag, Mari Jungstedt, Kajsa Ingemarsson og Liza Marklund. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.