|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Letteste og beste forrett: Gode tomater, basilikum og bøffelmozarella med en enkel dressing av ekstra virgin olivenolje og god eddik + salt og pepper. Forutsetter GODE tomater, men jeg får i alle fall fortsatt tak i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Sånn f.eks. hvis man vil gjøre det enkelt og litt retro: https://www.matprat.no/oppskrifter/g...ado-med-reker/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Jeg lagde denne til min 50årsdag. Stor suksess. Prøvelagde den for gutta her og den gikk gjennom.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Denne gravlaksen fra Jamie Oliver er helt sinnsykt god og enkel å lage (men den må ligge en liten stund så må lages på forhånd). Vi har lagd den av både laks med skinn og av salmalaks (på salg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Rekecocktail, fylt avocado og annen retromat er fresht, moderne og knallgodt blant kidsa og et hyggelig gjensyn for de voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
guru advisor
|
![]() Sv: Din beste oppskrift på enkel forrett?Tusen takk for gode forslag!
JA! Det blir det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|