Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-20, 13:28   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Nå så jeg et familiemedlem fra Minnesota, som er erkerepublikaner, og politisk aktiv mane til god folkeskikk og være et god medmenneske basically. Det å kunne stå side om side med naboen, barndomsvennen, butikkjeden etc selv om de har et annet politisk ståsted etter i dag uansett utfall. Det gir meg håp om at Biden vinner faktisk. Det innlegget hadde han nok ikke skrevet om han trodde Trump skulle vinne. 95% av de som følger ham er republikanere. #klamrermegtilhalmstråatthispoint

Gammel 03-11-20, 13:47   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Skal dere se på valgsendinger? Jeg sitter vel oppe litt, i hvert fall til de første målingene foreligger.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 13:54   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke til å sitte oppe. Det skjer vel uansett ikke noe interessant før etter midnatt og da har jeg allerede sovet en stund.

Men, om jeg våkner i natt, som jeg ofte gjør, så blir det nok litt scrolling.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 19:39   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.

Gammel 03-11-20, 19:40   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.

Jeg har tenkt det samme.

Gammel 03-11-20, 20:02   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det tror jeg de har. Leste i lokalavisen at en herfra er der som observatør.

Gammel 03-11-20, 21:40   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det tror jeg de har. Leste i lokalavisen at en herfra er der som observatør.

Godt å høre! Når man leser om karavaner av biler med amerikanske flagg og Trump-skogens som kjører forbi valglokaler og truer folk, så kan man jo lure på hvor ærlig valget blir. Det er skremmende å se hvor mye som legges ned o å hindre motpartens stemme fra å telle.

Gammel 03-11-20, 22:11   #8
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Godt å høre! Når man leser om karavaner av biler med amerikanske flagg og Trump-skogens som kjører forbi valglokaler og truer folk, så kan man jo lure på hvor ærlig valget blir. Det er skremmende å se hvor mye som legges ned o å hindre motpartens stemme fra å telle.

Fant artikkelen. Det var stortingspolitiker Kari Henriksen (AP) fra Kristiansand som dro. Leste den i Fædrelandsvennen.

Gammel 03-11-20, 20:13   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

De er definitivt et u-land. Skremmende også for store forskjeller det er på hvor lenge folk ar en valgmuligjet. Enkelte har kunnet stemme i flere uker, mens andre har kun noen timer denne dagen.

Jeg håper Melania stemte Biden, så slipper også hun 4 nye år som ektefelle. Hun får kjenne sin besøkelsestid tenker jeg.

Gammel 03-11-20, 22:41   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Med fare for å feilinformere, men jeg mener bestemt det er valgobservatører tilstede denne gangen også. Dvs. jeg mener det pleier det i USA.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 22:46   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Med fare for å feilinformere, men jeg mener bestemt det er valgobservatører tilstede denne gangen også. Dvs. jeg mener det pleier det i USA.

Og i alle land som slipper til det internasjonale teamet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 21:38   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Og FBI etterforsker robotoppringinger som utgir seg for å være Homeland Security og oppfordrer dem til å «stay home and stay safe». Og at det er så lange køer at man bør vente med å stemme til i morgen. I et land hvor man må være registrert som demokrat, republikaner eller uavhengig for å stemme, er det jo rimelig lett å kun ringe den man ikke vil skal stemme. Håper virkelig de finner ut hvem som står bak samtalene.

Gammel 03-11-20, 21:46   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Og FBI etterforsker robotoppringinger som utgir seg for å være Homeland Security og oppfordrer dem til å «stay home and stay safe». Og at det er så lange køer at man bør vente med å stemme til i morgen. I et land hvor man må være registrert som demokrat, republikaner eller uavhengig for å stemme, er det jo rimelig lett å kun ringe den man ikke vil skal stemme. Håper virkelig de finner ut hvem som står bak samtalene.

Det er altså helt vilt, for det er garantert noen som går på det tøyset

Gammel 03-11-20, 22:06   #14
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

New York Times rapporterer om rolig stemning og rekordstor valgdeltakelse. Jeg håper at dette går veien (Trump taper) og at vi om et par år kan se tilbake på Trump-perioden med hoderystende «husker dere de spinnville fire årene da han gale fyren var president, tenk så absurd det var».

Det hjalp å lese det søskenbarnet til Divine har skrevet.

Alt blir bra!

Gammel 03-11-20, 22:16   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

New York Times rapporterer om rolig stemning og rekordstor valgdeltakelse. Jeg håper at dette går veien (Trump taper) og at vi om et par år kan se tilbake på Trump-perioden med hoderystende «husker dere de spinnville fire årene da han gale fyren var president, tenk så absurd det var».

Det hjalp å lese det søskenbarnet til Divine har skrevet.

Alt blir bra!

Ja, la oss håpe det. Og det kommer til å bli egne studier om disse fire årene. I'm sure of it.

Gammel 03-11-20, 14:19   #16
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nå så jeg et familiemedlem fra Minnesota, som er erkerepublikaner, og politisk aktiv mane til god folkeskikk og være et god medmenneske basically. Det å kunne stå side om side med naboen, barndomsvennen, butikkjeden etc selv om de har et annet politisk ståsted etter i dag uansett utfall. Det gir meg håp om at Biden vinner faktisk. Det innlegget hadde han nok ikke skrevet om han trodde Trump skulle vinne. 95% av de som følger ham er republikanere. #klamrermegtilhalmstråatthispoint

Hehe... Jeg har også en sånn på FB. En bekjent fra for lenge siden som er ihuga Trumptilhenger. De siste dagene har hun tilbragt i bønn og faste, og oppfordrer alle sine venner til å gjøre det samme. Despo så det holder.
#Nokenhalmstråklamrer

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 14:23   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Hehe... Jeg har også en sånn på FB. En bekjent fra for lenge siden som er ihuga Trumptilhenger. De siste dagene har hun tilbragt i bønn og faste, og oppfordrer alle sine venner til å gjøre det samme. Despo så det holder.
#Nokenhalmstråklamrer

Verden er gal

Gammel 03-11-20, 18:27   #18
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor er det best å følge med på valget?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.