![]() |
#581 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald Trump
I den store sammenhengen, vil slike stemmer utgjøre en forsvinnende liten andel i USA, og dermed ikke være grunnlag for valgfusk. Det er mer trøblete på personlig nivå, at noen ikke har mulighet for hemmelig valg. Men det er jo ikke det Trump reagerer på.
#582 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpOg talen hans. :grøss: At store, store TV-stasjoner som ABC, CBS og NBC faktisk velger å avbryte overføringen av en sittende presidents tale fordi de mener det er farlig å sende den, er virkelig helt, helt ... oppsiktsvekkende.
#583 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Donald Trumpjeg regner med at USA også har et system som fratar mennesker som opplever en virkelighet helt utenfor det som er reelt, og gjør disposisjoner som kan skade en selv og andre sin selvråderett?
#584 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Det har jo vært en sak i mange måneder nå med Trump og postsystemet i USA. De har jo fjernet masse sånne postkasser for å poste brev i og maskiner som sorterer post. Dermed klarer de ikke å sortere og levere post raskt nok. Og så har det vært en del nylige rettsavgjørelser på at postvesenet må lete og levere stemmer i tide i ulike stater. Så det er vel derfor det dukker opp stemmer nå. |
![]() |
![]() |
#585 |
Make it count!
![]() Sv: Donald TrumpNoe jeg synes er ganske kult, er at kampen nå står i områder dominert av svarte velgere. Jeg ser mye «Black votes matter» og «We used to be picking cotton, now we are picking electoral votes» rundt omkring. Det ville jo vært nydelig hvis de virkelig fikk opplevelsen av at deres stemme teller, særlig der hvor det er mange førstegangsvelgere.
#586 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpNBC har en ganske god gjennomgang med faktasjekk av talen til Trump: https://www.nbcnews.com/politics/202...-here-n1246701
#587 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Donald TrumpEn bekjent delte nettopp talen fra 2008 på Facebook der John McCain forteller at han har ringt Obama og gratulert ham.
#588 |
Make it count!
![]() Sv: Donald TrumpIkke sant? Om det ikke var klart på forhånd, fremstår det i hvert fall helt, helt usannsynlig nå at Trump kommer til å erklære Biden som vinner. Noensinne. Uansett.
#589 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg var i USA da det stod mellom Gore og Bush og det tok dagesvis, og retten måtte bestemme. Det var hissig som fy, men det gikk da dannet for seg, så vidt jeg husker?
#590 |
biffvase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! Dette ble godt kommentert av Van Jones på CNN i går; han var tydelig rørt og opprømt over dette. Det var sterkt å se. Han takket også republikanerene og tidligere presidentkandidat for GOP Rick Santorum, som sitter i samme paneldebatt, for at han var så klar og tydelig etter Trumps vanvittige tale i natt:
#591 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg husker også dette valget. Det var høydramatisk, men det var allikevel sivilisert. (Vi syntes kanskje ikke det den gang, men sammenlignet med nå, så var det jo det.)
![]() |
#592 |
biffvase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpGitt at Biden vinner: Jeg er veldig spent på hvordan Trump vil oppføre seg på innsettelsesdagen. Eventuelt om han dukker opp i det hele tatt. Eventuelt om han faktisk får komme.
#593 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpJa, jeg husker hvor opprørt jeg var i ÅTTE ÅR over at de kunne velge en sånn DUST!
#594 |
ej ikke møjkets heije
|
Ja, jeg husker at jeg var helt satt ut over at amerikanerne klarte å velge George W. Bush jr. som president. Og den fyren fremstår jo som en hederskar til sammenligning. (Altså; det var han på ingen måte, men han var ikke gal.)
![]() |
#595 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Donald TrumpTenk så normale alle andre presidenter virker nå. Egentlig ganske fascinerende. Trump er så ille at alle andre virker som oppegående folk. |
![]() |
![]() |
#596 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Donald TrumpBare 463 stemmer som skiller i Georgia nå. |
![]() |
![]() |
#597 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJa det er bra crazy når man tenker at «jaja, Bush jr var kanskje dum og lyset på, men ingen hjemme, men han var i det minste ikke en gal narsissist».
#598 |
villende
|
![]() Sv: Donald TrumpHvis det er noen som er like kokoopptatt av de små marginene som det jeg er, så kan jeg anbefale å følge @DecisionDeskHQ på Twitter. De rapporterer fortløpende på absolutt alt som kommer inn av stort og smått. |
![]() |
![]() |
#599 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er ganske naiv, så jeg tenkte først at Trump kom til å "ta seg sammen" når han først ble president. Men det skjedde på ingen måte. Han ble bare enda verre og fikk enda flere arenaer å bruke ... eller vi så alt så mye tydeligere.
![]() |
#600 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpHerregud, nå er faktisk Georgia helt sannsynlig for Biden, både North Carolina og Pennsylvania er helt mulige, Nevada sannsynlig, og selv om Arizona skulle ryke, så går dette kanskje veien!
|
|