|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelser for små damerDette varierer mye med merke. Og da snuppa var på den alderen var hun langt mer tilbøyelig til mene at det "passet" hvis det var litt stilig. Kari Traa både var og er stilig.
![]() |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Størrelser for små damerKari Traa er mindre og smalere i størrelsen enn Twentyfour, ja.
![]() |
![]() |
#23 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelser for små damerXs 34 slik som du beskriver. Jeg er lita (under 1.60) men har former og må ha xs eller 34. 36 tar jeg kun dersom det er smått, ellers ikke skal sitte.
![]() |
#24 |
I mål
|
![]() Sv: Størrelser for små damer
Hun kan ikke bruke ull, så Kari Traa utgår. Hun er ikke så opptatt av stilig heller og hater at det er trangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
I mål
|
![]() Sv: Størrelser for små damerJeg kan melde at da settet kom ble jeg så usikker på størrelsen fordi underdelen så veldig kort ut (sammenlignet med settet hun har i 152) så jeg endte med å gi henne det med en gang selv om det var ment som en kalendergave. Hun trengte det uansett da, og jeg ville hun skulle prøve så vi evt kunne returnere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelser for små damerSå bra!
![]() |
|
|