Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Platanias

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 23:27   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Platanias

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har dere vært der nå? Hvordan var det? Spiste dere noe på hotellet? Vi skal nemlig til samme hotellet en uke i august. Har vært i Platanias tidligere, men kan ikke tenke meg å reise dit med barn. Stranden der egner seg ikke for små barn synes jeg. Når vi reiser, så har vi kjente som bor i Platanias, mens vi bor i Agia Marina, men det er jo bare 1,6 km å gå. Vi kommer nok til å ta bussen litt innover mot Chania også. Chania en en fin by. Kjempefint havneområde.

Vi hadde det kjempefint! Hotellet var veldig bra. Vi spiste ikke på hotellet en eneste gang. Masse restauranter rundtomkring å velge i. Var flere ganger i Chania. Der pleier vi alltid å spise på en fantastisk restaurant som heter Ela. Du kan få nøyaktig veibeskrivelse om du ønsker det.
Posidon i Agia Marina er også veldig bra. Den ligger mot Chania. Det går en skrå vei ned dit fra Agia Marina gammelby. Det er forbi odden som stikker ut, med den lille steinøya.

Stranden var fantastisk! Vi gikk ned mot havet og til høyre. Vi lå helst nært denne odden og den lille steinøya som jeg nevnte. Ungene drev og lette krabber der i timevis.

God tur!

Det er store muligheter for at vi havner akkurat der neste år også.

PS. Om du ikke har lest Kretadøgn av Tove Nilsen anbefaler jeg deg å lese den der nede. Hun var nøyaktig på denne plassen da hun skrev boken. Hotellet hun bodde på ligger nesten vegg i vegg med Caldera Village.

Her er noen bilder jeg har lagt ut http://www.hellasforum.net/index.php...mine&cat=10172

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.