|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Innhold til digital julekalender - tips?I Hønnis tråd kom Frøy med en lenke til en digital julekalender man selv kan fylle med digitalt innhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Innhold til digital julekalender - tips?Jeg har rotet meg inn på nasjonalbiblioteket og søkt på ordet jul. Da dukker det opp mange skatter i fra bok om trolldeig til hvordan overleve jula. Tenker at en luke kan inneholde lenker til diverse skatter her.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
![]() Sv: Innhold til digital julekalender - tips?Tenkte på det før i dag, jeg har også stått litt fast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: Innhold til digital julekalender - tips?Jeg har jukset litt da og satt i gang de ulike avdelingene på jobb litt da med hver sin luke, renhold skal gi sine beste renholdstips, økonomi skal gi sine beste budsjett tips, prosjekt skal komme med et DIY prosjekt, storkjøkken og kantine skal komme med sine beste oppskrifter og drift skal komme med nyttige vedlikeholdstips for jula.
![]() |
#6 |
Licence to thrill
![]() Sv: Innhold til digital julekalender - tips?Oooh, det er så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|