|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Jeg skal markere bursdag med noen få familiemedlemmer. Er på jakt etter et litt høytidelig, men koselig sted med god plass mellom bordene.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Jeg elsker AfterNoon tea på Bristol. Jeg kunnet ha feiret bursdag der hvert år.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?
Jeg også. Vi testet ut Afternoon Tea på Grand nå i oktober, og det var ganske så bra det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?I disse tider er det jo også gull verdt at det er så luftig på Bristol- veldig god plass mellom bordene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Mannen min tar meg på Perchs Tearoom for å feire bursdagen min i neste uke med afternoon tea.http://www.perchstearoom.dk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Takk for gode Afternoon Tea-tips! Det er dessverre ikke alle i familien som er like begeistret for det som undertegnede, så vil gjerne ha tips om andre spisesteder som kan funke også. De fleste av de jeg jeg selv tenkte på som aktuelle viser seg å være midlertidig koronastengte. Det er altså spisestedene i lista fra lenka i hovedinnlegget som gjelder.
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Fra den lista ville jeg valgt Smalhans eller Golden Chimp (antar budsjettet ikke strekker seg helt til À l’aise eller Omakase, som jeg selvsagt også ville elsket å gå på
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?
Men det er snakk om lunsj. Er det like bra da?
![]() |
![]() |
#11 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Golden Chimp har ny-ydelig mat, men høytidelig vil jeg ikke si at det er der.
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken åpen restaurant i Oslo kan du anbefale til en litt høytidelig lunsj?Takk for flere tips! Enig i at middagsmenyen til Smalhans virker mer spennende enn lusnjmenyen, om det stemmer at de bare har burgermeny, da? Det er dessverre ikke aktuelt med middag for oss.
![]() |
|
|