Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Brødbakemaskin

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 01:24   #21
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødbakemaskin

Anbefaler den samme maskinen som i den andre tråden, den til 1200,- kroner. Den har vi kjøpt, og er veldig fornøyd. I og med at Lillebror lever glutenfritt, valgte vi å kjøpe en ny maskin, for å unngå forurensing fra glutenholdig bakst.

Oppskrift på glutenfritt brød her: http://www.foreldreportalen.no/forum...7&postcount=11

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:07   #22
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal få maskinen til Hønni!

Så snilt!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 02:40   #23
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Og nå er den på vei i posten.

Brødbilder kommer.

Gammel 03-08-07, 02:44   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gådd. Brødbakemaskin ja. Jeg skulle jo bake brød denne uka. Jeg orker ikke ta frem det store dråget av en maskin. Bråker gjør den også. (Ja, den er et par år gammel, lager stort brød som gir gigantiske, kvadratiske skiver.)

Gammel 03-08-07, 02:46   #25
Line*
Expired

Standard

Her kommer jeg til å utlever brødbakemaskinen til Hønni! BIG-TIME!

Gammel 09-08-07, 19:21   #26
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Å pga denne tråden har jeg begynt å drømme om brødbakermaskin..

Man stiller inn på kvelden og får fiks ferdig nybakt brød om morgenen, er det sååå enkelt eller?

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:27   #27
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er veldig greit med brødbakemaskin, vi har nettopp kjøpt ny siden den forrige var utslitt. Vi har også en Husquarna kjøkkenmaskin, men bruker alltid brødbakemaskinen. Har faktisk akkurat satt på nytt brød nå, ferdig om 3 timer.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:33   #28
Line*
Expired

Standard

Det ble høyt og rart, assa...

Men dæsken, dette var moro!!!

Hvordan får dere det "lavere"? Mindre mel og sånn?

Holderen er jo kvadratisk???

Gammel 10-08-07, 01:37   #29
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

Å pga denne tråden har jeg begynt å drømme om brødbakermaskin..

Man stiller inn på kvelden og får fiks ferdig nybakt brød om morgenen, er det sååå enkelt eller?

Jepp så enkelt er det.

Jeg bruker min brødbakemaskin til å elte deig. Brødet er best når det er nybakt syns jeg. Familien min vil bare ha kjøpebrød

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:55   #30
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jepp så enkelt er det.

Jeg bruker min brødbakemaskin til å elte deig. Brødet er best når det er nybakt syns jeg. Familien min vil bare ha kjøpebrød

Ja, jeg ser at den kanskje kan bli brukt til elting/heving.

Men fhytti, så mange andre muligheter det var! :

Gammel 10-08-07, 03:53   #31
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Min brødbakemaskin blir for tiden mest brukt til søsterkaker. Men de blir veldig gode, da.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.