|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Fortell meg alt om Voss!Det ser ut til at vi har landet ferien for 2021. Vi skal til Voss.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Voss har mye gøy for aktive barn/ungdommer. Voss camping er dyrt, (er en del mindre campinger noen km fra sentrum, men ikke noe mer enn det), men jeg foretrekker Voss camping. Badeland kan inkluderes, det er i sentrum med det det har å tilby. Kan gå bort til vindtunnellen, kan ta gondolbanen opp på fjellet, og evt. gå ned igjen(ikke mange kronene å spare altså
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Vindtunnel: Det var kjempekult for min Ludvik som da var 12 (mener jeg å huske). Selv da han forsvant ti meter opp og mammaen hans fikk hjertet i halsen. De er kjempeflinke til å lære opp og motivere og er inni der sammen med deg.
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!
Ludvik? Karakteren i Flåklypa som er litt redd og forsiktig. Til forskjell fra Solan som kaster seg ut i alt fryktløst.
![]() |
![]() |
#8 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Vi har kun prøvd Voss camping, men likte veldig godt at den var så sentral! Vi setter stor pris på å la bilen stå mest mulig når vi er på ferie. De har nettopp oppgradert sanitæranlegget, og det var veldig lekkert!Campingen er ikke så veldig stor, så sjekk om det er mulig å booke på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
can-jur
|
De beste plassene kan forhånds bookes ja
![]() |
![]() |
#12 |
can-jur
|
I Vossabadet? Det er i så fall fantastiske nyheter og gjør det vel verd prisen for å bo der!!!
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
:klaskepanne: Selvfølgelig.
![]() |
![]() |
#15 |
can-jur
|
Det er også bra. Jeg prøvde å finne ut om det bassenget. Så det er to? Et som tilhører campingen og Vossabadet? Som også ligger like i nærheten? Vi er seks badeengler så det er helt klar relevant!
![]() |
![]() |
#16 |
Ser lyst på livet
|
To basseng ja. De sliter litt med teknikken på det utendørs. men det var åpent i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Er Vossvind virkelig verd pengen? Det var jo helt vilt dyrt? 3000kr for 15 minutter!!!
![]() |
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Det var mange som tok med sykkel opp i gondolen og syklet ned når vi var der i sommer.
![]() |
#19 |
Ser lyst på livet
|
Eldste syntes det var verdt det, minste likte det ikke, og vil ikke på nytt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg alt om Voss!Raftingen der er vertfall veldig gøy, for de som tørr det
![]() |
|
|