Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-20, 16:40   #61
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg ELSKER Roborock. Med mopp. Den bæres mellom etasjene og klarer selv å passe seg for trappa ned. Det å kunne sende den til en sone, f.eks. undet spisebordet, er så DIGG!

Nå klarer jeg ikke å finne igjen hvor vi kjøpte ekstramopper fra, men det het noe a la fiksdetselv. :koko:

Hunden er sånn måtelig begeistret.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:44   #62
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

https://www.fixselv.no/butikk/tilbeh...roborock-deler

Gammel 09-12-20, 17:26   #63
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har ikke testet moppefunksjonen på min S5 Max ennå. Jeg kvier meg litt pga noen tepper i stuen og gangen. Har dere noen tips?

Merk de av som no go sone?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 17:31   #64
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Merk de av som no go sone?

Men hvordan får jeg deg nøyaktig nok? Trenger nok teskjeforklaring

Gammel 09-12-20, 17:36   #65
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har bare tegnet inn der mattene er, på øyemål. Funka fin det. Du kan jo sette en sko i hvert hjørne og la han støvsuge, så tegner du mellom der han merker av hindringer?

Gammel 09-12-20, 17:40   #66
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg har bare tegnet inn der mattene er, på øyemål. Funka fin det. Du kan jo sette en sko i hvert hjørne og la han støvsuge, så tegner du mellom der han merker av hindringer?

Det var lurt! Det blir neste prosjekt i heimen.

Gammel 09-12-20, 17:40   #67
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyen elsker Roborock.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 18:28   #68
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en IRobot på black week som julegave til meg selv, og jeg eeeelskee den. Den går hver ukedag klokka 09, og farvel kattehår.

Gammel 09-12-20, 18:35   #69
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi bestilte roborock Max 6 i dag. Gleder meg til den kommer!

Gammel 10-12-20, 11:17   #70
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte en venninnes Miele for 5 vinflasker (den er noen år gammel og ble pensjonert hos dem etter at de fikk hund), den er ikke så stille og ikke supergod, men jeg elsker at noen ndre gjør rent for meg. Synes at en av de store fordelene er at nå planlegger jeg hvordan jeg kan gjøre huset enkelt å klargjøre for støvsugeren sånn at det skal ta så kort tid som mulig, og i den prosessen blir huset også bedre planlagt og ryddigere i seg selv. Tenker at jeg skal oppgradere til en bedre en på et senere tidspunkt. Denne får være bra nok for nå.

Jeg kom på tanken om å overta hennes etter at jeg i sommer overtok broren min sin robotgressklipper og elsket den. Nå er det Elling som hjelper til inne og Kjell Bjarne som hjelper til ute.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-20, 12:04   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Nå er det Elling som hjelper til inne og Kjell Bjarne som hjelper til ute.

Gammel 10-12-20, 12:23   #72
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me har også Roborock. Den støvsuger veldig grundig! Aldri prøvd moppefunksjonen.
Me har to dørstokkar her. Skulle ønske den kunne gjort seg ferdig på desse to romma. No klatrar den over dørstokken ørten gonger.

Me slutta å køyre den til fast tidspunkt etter at den åt opp 500 meter med fiskesen. Måtte bytte to deler på den etter berre nokre vekers bruk. Det kosta oss ein tusenlapp. Alt av trådar, garn og tynne ledningar må ryddast bort før me setter den i gang. Den må også befriast frå lange hårstrå innimellom.

Gammel 10-12-20, 12:29   #73
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me slutta å køyre den til fast tidspunkt etter at den åt opp 500 meter med fiskesen. Måtte bytte to deler på den etter berre nokre vekers bruk. Det kosta oss ein tusenlapp. Alt av trådar, garn og tynne ledningar må ryddast bort før me setter den i gang. Den må også befriast frå lange hårstrå innimellom.

Jeg har katter som kan finne på å spy og unger som gjerne legger fra seg mobilladere hvor som helst, så jeg kjører aldri på fast tidspunkt. Men syns det er stor hjelp selv om jeg først ser over og gjerne flytter litt ting før jeg kjører den. Helt slutt på hybelkaniner under sofaen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-20, 12:47   #74
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha, min tok en fiskesen på FØRSTE turen!

Så ja, vi kjører ikke på faste tider. ENKELTE lar strikketøyet sitt ligge overalt også....

Og hundeleker. Og, ja. Dessuten så KLARER den kjøkkenstolene, men det blir et himla leven når den humper seg over metallbeina, så det er bedre å sette dem opp. Og litt småbord jeg setter opp og hundesenga, og...

Har det generelt overmøblert, tror jeg.

Gammel 10-12-20, 12:51   #75
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Jeg rydder også litt for Roborock, har også for mange rotete familiemedlemmer og møbler. Og feier fram fra sokkelen på kjøkkenet (som den ikke når inntil) og løfter på vedkassa, så får tatt alt rusket under.

Det er dessuten bedre for dyr-støvsuger-relasjonene om den ikke kjører over verken hundematen eller lekene til boffen. Det blir han relativt forferdet av.

Kjører den gjerne hvis vi skal ut på butikken eller noe sånt, samme hvor stillegående den later som den er, lager den jo en del bråk.

Gammel 10-12-20, 12:54   #76
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fniser av forferdet boff!

Gammel 10-12-20, 14:55   #77
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Vår har sånn kamera på toppen, så når vi har lagt inn at vi har katt kjører den ikke over spy. Veldig praktisk.

Gammel 10-12-20, 18:27   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roborock altså. Kanskje det kunne vært noe for mitt vakre, men ikke nødvendigvis ekstremt praktiske, hvitmalte gulv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-20, 20:17   #79
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vår har sånn kamera på toppen, så når vi har lagt inn at vi har katt kjører den ikke over spy. Veldig praktisk.

Det var lurt. Vår har ikke kamera dessverre, men greit å vite til neste gang vi skal kjøpe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-20, 21:27   #80
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke om det er kamera på den vi bestilte, men med tre katter og en hund i huset hadde nok ikke det vært dumt. Vi bestilte roborock s6 Max v

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.