|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
--
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Årstall sliter jeg med, men bandnavn skal jeg klare å huske |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Av alle de fantastiske konsertene jeg har vært på gjennom tiden MÅ det være Eros Ramazotti på utekonsert i Luca,Italia |
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Lisa Nilsson på Rockefeller i 1998 står for meg som min største opplevelse. Aha-opplevelsen i fjor sommar på Color Line i Ålesund var også merkbar.
|
|
|
|
#4 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?En av de største må være den sommeren meg og sambo ble sammen.
|
|
|
#6 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Etter å ha tenkt litt mer, tror jeg jeg skal trekke frem Neil Young med Crazy Horse i Oslo Spektrum i 2001 spesielt. Det var ikke den beste konserten jeg har vært på. Jeg tror kanskje ikke en gang det var den beste Neil Young konserten jeg har vært på (fordi det var nok med Crazy Horse på Kalvøya en gang). Men avslutningen ver den mest fantastiske jeg har hørt på noen konsert. Han lagde over et kvarter gitarstøy etter Like A Hurricane. Det var veldig, veldig, stilig. Det passet perfekt i den kalde og upersonlige salen, og jeg skjønte omsider poenget med Arc-albumet hans (som kun består av 33 minutter støy og feedback). Jeg syns fortsatt ikke det virker på plate, men det var helt fenomenalt live. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?
Det er desidert den kjedeligste konserten jeg noensinne har vært på. Hadde det ikke vært for at Rage against the machine skulle spille litt senere hadde jeg gått under den traurige 15-minutters gitarsoloen han startet med.
|
|
|
#8 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Uten tvil Elton John i Oslo spektrum i 1991... trur eg det var...
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Dine beste konsertopplevelser?En av mine beste var faktisk nå under Oslo jazzfestival, Solveig Slettahjell på John Dee, intimkonsert, helt fantastisk! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Ani DiFranco - alle
|
|
|
#12 |
|
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Dine beste konsertopplevelser?U2 Zooropa Valle Hovin 93, uten tvil. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Den konsertopplevelsen jeg husker aller best er en tubakonsert |
|
|
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Min første konsert var Bruce Springsten på Nya Ullevi i 84? 60 000 stk der, og dettok av!! Har vært på alle som har vært i Oslo, untatt 1. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?En dobbeltkonsert med Muse og Ash, på Heineken Green Festival i Cork, Irland i 2000 er den jeg rangerer høyest tror jeg.
|
|
|
#17 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Kom på flere gode konserter
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?Avslutningskonserten til Knudsen og Ludvigsen var super! (MED DumDum-boys!!)
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?
Vi så dem på Rockefeller for et par år siden, med Motorpsykkel - det var også en veldig bra konsert.
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Dine beste konsertopplevelser?- Alle med C.C Cowboys - og det er mange
|
![]() |
|
|