Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine beste konsertopplevelser?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 10:47   #1
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Etter å ha tenkt litt mer, tror jeg jeg skal trekke frem Neil Young med Crazy Horse i Oslo Spektrum i 2001 spesielt. Det var ikke den beste konserten jeg har vært på. Jeg tror kanskje ikke en gang det var den beste Neil Young konserten jeg har vært på (fordi det var nok med Crazy Horse på Kalvøya en gang). Men avslutningen ver den mest fantastiske jeg har hørt på noen konsert. Han lagde over et kvarter gitarstøy etter Like A Hurricane. Det var veldig, veldig, stilig. Det passet perfekt i den kalde og upersonlige salen, og jeg skjønte omsider poenget med Arc-albumet hans (som kun består av 33 minutter støy og feedback). Jeg syns fortsatt ikke det virker på plate, men det var helt fenomenalt live.

Ben "hey, hey, my, my" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:02   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

(fordi det var nok med Crazy Horse på Kalvøya en gang).

Det er desidert den kjedeligste konserten jeg noensinne har vært på. Hadde det ikke vært for at Rage against the machine skulle spille litt senere hadde jeg gått under den traurige 15-minutters gitarsoloen han startet med.

Jeg glemte forresten Hives på Øya i 2001. Dety var det året alle himmelens sluser åpnet seg og det haglet så mye at det ble liggende svære hauger på bakken. Den lynte og det tordnet og the Hives rocka vilt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.