Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine beste konsertopplevelser?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 21:08   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dine beste konsertopplevelser?

Dine beste konsertopplevelser?
Jeg har vært på konserter som har vært veldig bra, og noen som ikke har imponert så veldig.

Jeg husker fremdeles en av de første konsertene jeg var på. Det var med Duran Duran i Drammenshallen og jeg tror det var i '86. To konserter med the Cure samme sted, hvorav den på høsten var ekstremt mye bedre enn den på våren. The Cure og solskinn passet liksom ikke helt. Nick Cave på Roskilde... Knallbra! (... og ikke fullt så bra på Kalvøya). DumDum Boys på kroa i Bø høsten '90 var en knallbra konsertopplevelse. De åpnet turneen sin det året på kroa. Det rocket! Einmal komt die liebe (samme sted) var også bra.

Laurie Anderson på Sentrum Scene, Marianne Faithfull på Rockefeller og Rickie Lee Jones i Oslo konserthus var alle meget minneverdige.

Björk i Oslo Spektrum var skuffende, men Sugarcubes på Rockefeller flere år tidligere var bra. Michael Jackson i Gøteborg var tamt. Det jeg har fått med meg av klassike konserter og operaforestillinger har jevnt over imponert, og best huskes en fremføring av Carl Orffs Carmina Burana i Oslo konserthus.

Jeg var også på en artig konsert med Fugazi på Blitz (denne har kanskje en del av dere hørt:


(Kilde: youtube.com)
)

Jeg har også gode musikalske minner fra både en konsert med Jokke (men hvor husker jeg ikke ), og også Prodigy på Sentrum scene. I tillegg kommer de konsertene jeg har glemt fordi de ikke gjorde nevneverdig inntrykk.

Og på delt førsteplass; 1) på Rockefeller for en god del år tilbake; P.J. Harvey med Tricky som oppvarming. 2) Nick Cave - Oslo konserthus (26.09.2004). Det er de beste konsertopplevelsene jeg har hatt - ever!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:12   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Eg har ikkje vore på så fryktelig mange konsertar.
Har vore på:
Jokke og Valentinerne
Pink Floyd
Massive Attac
DeLillos

+ ein nokre festivalar.

Den desidert beste konsertopplevinga var Jokke på Rockefeller. Det er eit av mine beste minner frå mine yngre dagar

Pink Floyd var spektakulært, men eg var så blodfan på den tida, at det var eit gigantisk antiklimaks. Merkelege greier.

Side Brok var eit høgdepunkt for eit par år tilbake. Dei var knakande gode live, tykte eg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:12   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Den beste er uten tvil Queen i Stockholm på Råsunda. Jeg tror det kan ha vært i 1986. Stooooort!

David Bowie på Norwegian wood for noen år siden var også bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:12   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Robbie W. i Dublin var knallbra og morsomt, men Depeche Mode i Oslo Spektrum slår alt av konserter jeg har vært på.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:14   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Jeg ramla inn i storsalen på Samfundet tidlig på nittitallet, lettere beruset. Der sto Hedningarna på scenen, og jeg var solgt. Helt fantastisk.

  Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:15   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Robbie W. i Dublin var knallbra og morsomt, .

ja, det trur eg på






__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:16   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.107
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Bob Dylan under åpen himmel i USA.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:16   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Min aller beste konsertopplevelse er sær og intern, og befant seg på musikkfestiavalen "Vestafor Virkeligheta" i fjor sommer. (www.froan.no)

En av artistene som deltok er av de store innen irsk folkemusikk - jeg klarer ikke skrive navnet hennes i farta, det er skikkelig irsk. Hun hadde kirkekonsert sammen med en tysk mann som også er stor i de kretser.

Senere på kvelden skulle et lite band fra Trondheim, som også spiller irsk folkemusikk opptre på fiskebrygga. Min kjære var igjen på festivalområdet. Jeg hadde vært hjemom og lagt guttene, og organisert barnevakt for natta.

Vel tilbake på festivalområdet leter jeg opp min kjære, og finner ham i døråpningen på hva som tidligere var en butikk, men nå er en liten pub. Midt på gulvet der, med folk på alle kanter, satt denne berømte irske dama og spilte fele, og jammet sammen med det litte lokale trønderbandet. Helt spontant - og helt fantastisk!

Det var stappfult - ute høljet regnet, så det var nærmest tåke av fukten inne. Jeg klarte å skvise meg inn døra - elget meg fram til bardisken og fikk bestilt et glass hvitvin... Så elget jeg meg videre derfra til å sitte rett foran musikerne...

Ah... det var stort!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:21   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Bruce Springsteen på Valle Hovin

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:26   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.580
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

The Cardigans på Blindern i 1997 er det første som slo meg da jeg så overskriften. Jeg liker The Cardigans veldig godt, men vet ikke helt om det var derfor det var en så fin opplevelse. Tror det hadde mer med settingen rundt å gjøre.

Ellers så var U2 på Valle Hovin kult, fordi det var min første store konsert. Og en konsert med Knutsen & Ludvigsen glemmer jeg aldri, fordi jeg besvimte. Da kom de på besøk til meg på et bakrom etterpå. De tegnet fine tegninger til meg. (Jeg var vel ikke mer enn 5 år.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:29   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Når vi snakker om tidlige konserter så husker jeg


(Kilde: youtube.com)
i 1984. Det var virkelig stort den gangen

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:30   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Mine beste:
Bon Jovi i Drammenshallen 1988.
The Cure, Roskilde 1994 - under en fantastisk rød nattehimmel.
Page & Plant (eks-Zeppelin), Roskilde 1995
De Lillos, Kroa i Molde -95
Morcheeba, So What! (-98)
Alice in Chains, Sentrum Scene 1993
Beth Gibbons & Rustin Man, Rockefeller (-02)

Ta årstallene med en klype hornsalt...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:30   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Jeg er ingen stor konsertgjenger, men har trivdes på konsert med A-ha et par ganger, Jokke et par ganger, Blur i -94, Rainmakers og Franz Ferdinand. Det største var nok kanskje å se REM i Spektrum for et par år siden. I tillegg til uovertruffen musikk var det et behagelig publikum uten anmassende fjortisfaktor.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:32   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Tre konserter jeg umiddelbart kommer på er Tom Waits i Amsterdam 2004, White Stripes på Rockefeller 2003, og David Bowie på Kalvøya i ... 1998? Den første gangen jeg så Suzanne Vega på Rockefeller var en stor opplevelse. Neil Young har vært bra flere ganger, Krøyt også, og jeg har sett to vellykkede Dylan-konserter og to veldig morsomme Robyn Hitchcock-konserter. Neko Case på Garage i fjor var også veldig bra, og det har vært gøy å se både Nick Cave, David Byrne og Elvis Costello på ordentlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:32   #15
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Når vi snakker om tidlige konserter så husker jeg


(Kilde: youtube.com)
i 1984. Det var virkelig stort den gangen

Jeg tviler ikke!
Richard, Pär og Louis. Sistnevnte med bursdag 3. november altså!!
Ja, for en av dem måtte man være "forelska" i. Og Richard syns alle var kjekkest, så da valgte jeg Louis.
Sånn var det med Wham! også. Jeg ville ha Andrew Ridgeley.

Joa.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:40   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.229
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Min beste konsertopplevelse var da La Charanga Habanera (cubansk salsa)spilte i Oslo. Jeg danset hele natten og imponerte musikerne på nachspiel med min cubanske aksent (jeg har bodd på Cuba). Jeg gikk rett fra nachspielet til Blindern, på forelesning i internasjonal økonomi. Det var tider!

IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:48   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.000
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Imperiet på Chateau Neuf - sent 80-tallet
Sting i Drammenshallen, Dream of the blue turtle turneen - lenge siden det og
A-ha i Drammenshallen
Massive Attack i Spektrum
Jokke på Blitz, ingen over ingen ved siden.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:02   #18
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Buena Vista Social Club med den originale besetningen i Mexico, 1998
Lauryn Hill i Oslo Spektrum, 1999
Lila Downs i Sandefjord et sted, 2002 (?)
Hele Roserocken 2005, med bl.a Gatas, Odd Nordstoga og The Wailers
Timbuktu og Damn! på Rockefeller, 2007
Samvirkelaget på Roserocken, 2007

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:06   #19
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.649
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Heather Nova, for et par år tilbake.
Og så var jeg på Stones i går, det henger jo i.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:10   #20
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

Årstall sliter jeg med, men bandnavn skal jeg klare å huske

Robbie Williams i Oslo
Dum Dum Boys, De Lillos, Seigmen og Raga Rockers. ca 1994-96 på Kroa i Halden. Det var spesielt det med studenttilværelsen og konserter...

Skal på Raga Rockers igjen nå i september. Gleder meg!

Jeg har jo vært på flere konserter, men siden jeg ikke kommer på de nå, gjorde de vel ikke noe stort inntrykk...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no