|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Det lurer jeg på i dag.
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Kastekniver til lillebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Jeg gir fire underbukser til svogeren min. Han er veldig kresen på boksere, og vil bare ha dette ene merket, "så mange som mulig". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Lite sært i år. Datteren får stativ til ukulele, skal henges på vegg.
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Liverpool-munnbind til nevø (passer bra, han studerer i Trondheim.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Jeg har sydd topper/gensere med matchende munnbind til min mor og til min stemor. Alle andre år enn 2020 vil det høres helt absurd ut.
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Tenåringen min ønsker seg kunst fra en spesifik kunstner, og det får hun også. vet ikke hvor sært det er, man kanskje ikke det vanligste ungdommer ønsker seg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Det er ikke så mye sært, egentlig. Jeg har jo en vidunderlig nerde-kjæreste som ønsker seg rare faktabøker om alt mye rart, men sært er det ikke egentlig. Jeg leter etter en bok på antikvariatet her, om kvantefysikk (som er yndlingstemaet).
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 16-12-20 kl 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Gøy tråd!
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
Jeg leste champagnelampe, og tenkte at der var noe av det mest sære vinutstyret jeg hadde lest om.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Jeg har strikket votter med norsk flagg på til nevøen min som flytter til Tyskland til sommeren. Ellers ganske vanlige presanger.
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 17-12-20 kl 06:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
Er du min søster
![]() |
![]() |
#15 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Det rareste er kanskje et akvarium? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Jeg har kjøpt en nålebindingsnål i bein til en håndarbeidsvenninne (og én til meg også). Hun vil forstå at det er en oppfordring til at vi skal lære oss en ny teknikk sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Veldig lite rart i år. Det rareste tror jeg var det året vi ga tankestyrte katteører til eldste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Høvelbenk. Til et barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Gøyal tråd.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den særeste eller mest uvanlige julegaven du gir i år, hva er det?Flaskevasker. Til ølbryggefantast. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|