|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetMamma skal være hos oss lenge i julen, og vi kommer til å trenge å luftes litt alle mann. Er det noen steder vi kan dra hvor det er noe interessant å titte på? Vi har bil, så vi kan godt kjøre et stykke. Helst noe som for det meste er utendørs, men tar gjerne mot tips om kafeer o.l. som kan være litt spennende.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetSvartskog kolonial. Kombineres med Svartskog gårdsbutikk og Svartskog antikk og retro. Ramme gård har en fantastisk hage, fine omgivelser og god mat. Kyststien er fin overalt synes jeg. Hvitsten er et godt utgangspunkt for turer i begge retninger. Der kan dere også gå til Ramme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetHva med Kistefos museet? Har ikke vært der selv, men føles som at halve FB feeden min har vært fylt med bilder herfra i høst.
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetOg der var jeg treig med å få på plass innlegget mitt så Storm foreslo det samme
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetJeg var på Kistefos i sommer, og likte det veldig godt. Det var noe for enhver smak, så der vil nok mamma også like noe.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetKistefoss og spise på Lokstallen Røykenvik.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetHva med noe så enkelt som folkemuseet? Der er selve museet stengt til januar, men "Våre julepyntede uteområder kan benyttes gratis som turområde hver dag 09.30-16.00. Uteområdene er stengt 24. - 25. desember og 1. januar." og det ser ut som kafeen er åpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetBærums verk.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetDet nye biblioteket skal visst være fantastisk å bare gå rundt og glane. Har også fått tips om Akershus festning i mørket.
![]() |
#16 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvor kan jeg ta med mamma i julen - OsloområdetSpise lunsj på Støtvig hotell i Larkollen?
![]() |
|
|