|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#921 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2020Nå er vi på siste karantenekveld, og gleder oss til full julefeiring i morgen!
![]() |
#922 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juletråden 2020Så godt IOA.
![]() |
#924 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2020Vi hadde en kjempefin julekveld med våre to gjester. Kalkunen ble nydelig, alle forspiste seg. Barna fikk det de ønsket seg og klokka tikket over midnatt før gjestene fant ut at de skulle begynne på hjemveien. I dag har vært en rolig dag. Vi sov til vi våknet av oss selv og har spist diger og kjempegod julebrunsj.
![]() |
#925 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juletråden 2020Vi hadde det veldig hyggelig bare vi tre. Det var annerledes, vi har alltid feiret med flere eller i hvert fall med min far, men det ble flott og bra. Vi hoppet over tilbehør og desserter som ingen uansett er så glad i og det gjorde at vi kunne slappe av og kose oss litt i løpet av dagen. Mann og sønn fikk plutselig lyst på boller så vi satte en bolledeig og spiste boller når vi så en film sammen. Koselig dag og kveld i annerledes tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Juletråden 2020Vi nyter virkelig roen her i dag. Veldig sen frokost/brunsj, og ribbe til middag (pinnekjøtt i går). Også oppdaget jeg at det nye sofabordet som mannen og jeg gir i julegave til hverandre, er på 20% tilbud denne uka, så da fikk jeg bestilt det. I morgen kommer svigerforeldrene mine, så nå har jeg satt en supergrov brøddeig med masse kli, gryn og frø, til kaldheving over natta. De er ikke så glad i fine rundstykker og denslags som vi synes er stas, og liker det best grovest mulig. Og disse brødene bruker å bli veldig saftige og gode.
![]() |
#927 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Juletråden 2020Nå har roen senket seg hos oss også. Å føde en unge 25.12 er ikke helt å anbefale inn i en familie som vår i alle fall, vi er jo aldri helt i rute og slett ikke i mål til jul. Så vi slapper liksom ikke av før den bursdagen er over.
![]() |
#928 |
|
![]() Sv: Juletråden 2020Endelig komplett sett med barn her hjemme igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg blir helt varm i hjertet av beskrivelsene dine, Mav, og det er ikke første gangen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|