Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 09:26   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Litt av problemet med de røde er rett og slett at folk oppfatter bruken av dem forskjellig. Noen vil bare bruke dem dersom de er RASENDE fordi de syns noen har gått fullstendig over streken. Noen bruker dem rett og slett som det som står i kommentarfeltet: Er du positiv eller negativ til denne meldingen, og sender altså av gårde en rød prikk når de er uenige.

Det er klart at når en person som mener rødprikkene betyr at noen er RASENDE på dem, blir opprørte når de får en rød prikk for å ha uttrykt meningen sin. Og at DE dermed blir rasende. Sånn sett blir en "hevnprikk" eller altså en prikk som sier at nå ble DE sinte, helt forståelig.

Gammel 13-10-06, 09:49   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen bruker dem rett og slett som det som står i kommentarfeltet: Er du positiv eller negativ til denne meldingen, og sender altså av gårde en rød prikk når de er uenige.

Det står positiv/negativ, der står ikke enig/uenig. Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns ikke mye om folk som er negativ til at andre mener noe annet en en selv. Jeg er helst positiv når noen uttrykker uenighet. Negativ kan jeg bli hvis jeg opplever at personen aldri innrømmer forståelse for at en sak har flere sider, eller hvis det brukes flåsete argumenter. Jeg blir ikke negativ på sak.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:18   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det står positiv/negativ, der står ikke enig/uenig. Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns ikke mye om folk som er negativ til at andre mener noe annet en en selv. Jeg er helst positiv når noen uttrykker uenighet. Negativ kan jeg bli hvis jeg opplever at personen aldri innrømmer forståelse for at en sak har flere sider, eller hvis det brukes flåsete argumenter. Jeg blir ikke negativ på sak.

Men se, der er faktisk folk forskjellige. Noen er negative til at folk gjør ting mot barn som de selv mener er regelrett skadelig, for eksempel. Og jeg blir ganske rød i toppen når noen snakker om å bruke oljefondet til å kjøpe tilbake Statoil, skal jeg love deg! (Iddioter! )

Gammel 13-10-06, 10:24   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men se, der er faktisk folk forskjellige. Noen er negative til at folk gjør ting mot barn som de selv mener er regelrett skadelig, for eksempel. Og jeg blir ganske rød i toppen når noen snakker om å bruke oljefondet til å kjøpe tilbake Statoil, skal jeg love deg! (Iddioter! )

Men det finnes jo legitime utveier for å rødprikke slikt, poenget mitt er at det ikke er saken alene som skal avgjøre.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:29   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men det finnes jo legitime utveier for å rødprikke slikt, poenget mitt er at det ikke er saken alene som skal avgjøre.

Ja, jeg rødprikker det altså heller ikke. Men noen syns det er en grei grunn til å rødprikke. Og da er det ikke rart det blir baluba i andre enden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.