|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: PrikkerLitt av problemet med de røde er rett og slett at folk oppfatter bruken av dem forskjellig. Noen vil bare bruke dem dersom de er RASENDE fordi de syns noen har gått fullstendig over streken. Noen bruker dem rett og slett som det som står i kommentarfeltet: Er du positiv eller negativ til denne meldingen, og sender altså av gårde en rød prikk når de er uenige.
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Prikker
Det står positiv/negativ, der står ikke enig/uenig. Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns ikke mye om folk som er negativ til at andre mener noe annet en en selv. Jeg er helst positiv når noen uttrykker uenighet. Negativ kan jeg bli hvis jeg opplever at personen aldri innrømmer forståelse for at en sak har flere sider, eller hvis det brukes flåsete argumenter. Jeg blir ikke negativ på sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
Men se, der er faktisk folk forskjellige. Noen er negative til at folk gjør ting mot barn som de selv mener er regelrett skadelig, for eksempel. Og jeg blir ganske rød i toppen når noen snakker om å bruke oljefondet til å kjøpe tilbake Statoil, skal jeg love deg!
![]() |
#4 |
Administrator
|
Men det finnes jo legitime utveier for å rødprikke slikt, poenget mitt er at det ikke er saken alene som skal avgjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
Ja, jeg rødprikker det altså heller ikke. Men noen syns det er en grei grunn til å rødprikke. Og da er det ikke rart det blir baluba i andre enden.
![]() |
|
|