![]() |
#801 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpJeg har kjent på hvordan det er å bli utsatt for en narsissist, og også sett og følt på hvordan narsissisten manipulerer folk rundt seg til å tro på seg, og være med på galskapen. Og atter andre er kun opptatt av makt, så lenge det å støtte narsissisten gir dem makt, støtter de. Og en narsissist er kun opptatt av makt og beundring. Sannhet er totalt uinteressant for dem, de er fullstendig uten skrupler og samvittighet, og kan gjerne framstå helt absurd. Faktisk så absurd at man knapt tror det man hører. |
![]() |
![]() |
#802 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpHva f... driver han med??
Det er også lagt inn protester fra naboene i Palm Beach om at han skal ha fast residens der.
Mannen er ikke ønsket noe sted, bortsett fra blandt "sine egne" og de blir det stadig færre av.
#803 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Donald Trump
De der benådningene er toppen på kransekaka. Det viser også hvor skummelt blankofullmakter til hvem som helst er, i tillegg til å virkelig vise hvor primitivt det USAske lovverket og valgsystemet er. |
![]() |
![]() |
#804 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg kommer ikke til å puste med magen før den mannen er ute av det hvite hus. Jeg har INGEN tro på at han kommer til å gå av i stillhet og at det crazy tilhengerne hans kommer til å la det skje.
#805 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Donald TrumpKan noen skru av Internett?
#806 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Donald TrumpHar dere fått med dere det siste fra Trump? Washington Post har publisert deler av et opptak av Trump som truer de valgansvarlige i Georgia.
#807 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er virkelig ingen grenser- Og folk tror på ham og ser ham som verdens frelser?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#808 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpMannen er sprø |
![]() |
![]() |
#809 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Donald TrumpDet er farlig og forkastelig det den dusten driver meg. Og fullstendig uforståelig at han har med seg så mange i galskapen.
![]() |
#810 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpDet er helt vilt. Lurer på hvor mange slike samtaler det har vært etter valget...
#811 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpTenk at han bare kommer unna med slik?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#812 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er lov å håpe at det kan bli noen konsekvenser nå. Opptaket er fra i går. Men jeg bar mine tvil.
#813 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Donald TrumpHelt surrealistisk at det ikke skjer noe med han nå. USA går jo til helvete, men det er ikke bare Trumps skyld.
#814 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpNå har jeg hørt lydopptakene, og det er helt ille.
![]() |
![]() |
#815 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Donald TrumpPelosi er visst gjenvalgt som speaker i Representantenes Hus, det er da noe. |
![]() |
![]() |
#816 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tror ikke han kommer til å gi seg. Ever. Han kommer til å insistere på at han vant valget til sin dødsdag. Og det skremmer meg at 70 millioner amerikanere stemte på ham. Og at en haug av dem har våpen. Jeg frykter det kan bli bråk den 20 når han skal ut.
#817 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Ja, det frykter jeg også, og det er ene og alene fordi han konstant maler på det samme; mistillit til valgprosessen og undergraving demokratiet. Han nører opp motstand og aggresjon i befolkningen. En gal manns ferd mot natt.
![]() |
#818 |
Hertuginne
|
Ja, ikke sant? Jeg hadde tilfeldigvis på CNN da nyhetssaken kom, og ansiktsuttrykkene til reporteren og intervjuobjektene da lydopptakene ble spilt av var en blanding av sjokk og vemmelse. Det var nøyaktig samme følelse jeg ble sittende igjen med.
#819 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpHele er sluppet. (Kilde: youtube.com)
|
|