|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KorpstrådJeg laget denne tråden på et annet forum for et år eller to siden, men mottok ikke så veldig mange kommentarer / gode minner. Så jeg prøver her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: KorpstrådSitter på dårlig nettilgang så jeg må kommentere den nærmere senere, men jeg kan smilende og smårødmende si at jeg kjente meg igjen i hele innlegget - bortsett fra at jeg var en av de som spilte sax, da!
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 12-08-07 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: KorpstrådJeg var trombonist, og relativt ambisiøs etterhvert. Hadde tenkt til å gå på musikkhøgskolen, men trakk meg fra opptaksprøvespillinga samme dag jeg skulle spilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KorpstrådJeg spilte fløyte fra jeg var 12 til 19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Korpstråd
Kanskje på grunn av hvispene? :foreslår: Ellers har jeg ingenting å bidra med, har aldri spilt i korps, er fullstendig noteblind. Har to søstre som har spilt i alle år, den yngste har gått videre til å utdanne seg til solist.
![]() |
#7 |
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: KorpstrådTrombone |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: KorpstrådJeg har spilt klarinett i korps. Det var skrekkelig traumatisk og dørgende kjedelig. Men jeg var god da, det skal jeg ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: KorpstrådJeg begynte på notekurs med hensikt til å begynne å spille i korps, men når vi fikk lekser så slutta jeg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
re:designer
![]() Sv: KorpstrådJeg var drilljente, teller det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: KorpstrådHehe gjorde ferdig aspirant tida,som eg forøvrig synes var døds kjedelig,og når eg endelig var ferdig som aspirant leverte eg inn klarinetten og slutta |
![]() |
![]() |
#13 |
Øyboer
![]() Sv: KorpstrådTiril: eg spilte meg gjennom MANGE år med å kikke på sidemannen.. begynte å slite når jeg ble eldre og fikk egne stemmer.. for jeg er noteblind så det holder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: KorpstrådJeg spilte i korps i 6 år. Først spilte jeg baryton og deretter altsax. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: KorpstrådJeg husker godt Terje med tubaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: KorpstrådJeg har aldri spilt i korps, men det har min søster. Talløse timers øving på annenkornett har gjort meg klar på én ting:
![]() |
#18 |
--
|
![]() Sv: KorpstrådSpilt i korps i mange mange år jeg og. Fikk utdelt (etter nøye sjekk av tannstilling) da jeg gikk i 2. klasse en baryton som omtrent var større enn meg. Synes det var sååå kjipt, for venninne mine fikk fløyte eller klarinett. Men lærte meg å like det og spilte vel egentlig helt fram for 5 år siden (litt til og fra). Har også spilt basstrombone, lyst til å lære det ordentlig en vakker dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: KorpstrådHar spilt klarinett i skolekorpset. |
![]() |
![]() |
![]() |