|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?
Enig! Hvis man faktisk skal lage mat, ikke bruke halv- og helfabrikata, så er 30 minutter det man må regne som en kjapp middag. Vi bruker ofte mer tid enn som så.
![]() |
#62 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Jeg lager middag fra bunnen av på 20 minutter. Jeg synes det er kjapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Spørsmålet handler vel ikke om at maten skal lages, men at det skal være mulig å få spist noe.
![]() |
#64 |
koko
|
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Jeg tok tiden i dag og fra jeg gikk inn på kjøkkenet til maten sto på bordet tok det 27 minutter. Det var hjemmelagd potetmos, hjemmelagde karbonader, fiskepinner fra frysedisken og gulrot/kålrot/løk som ble kuttet og stekt.
![]() |
#65 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Kjapp middag er 15 min. fra start til den står på bordet. Da dekker vi ikke bordet, heller. Hver mann for seg selv og først til mølla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?For meg er alt som lages ila den tiden det tar å koke poteter/ris er rask middag. Det meste av middager som blir laget hos oss er innafor her.
![]() |
|
|