Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-21, 15:43   #41
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Satte inn IKEA-kjøkken, men hadde lokal byggmester til å koordinere håndverkere og montere kjøkkenet. Veldig fornøyd, det gikk smooth og fordi vi hadde én til å koordinere gikk alle beskjeder gjennom en person, istedetfor blame-game som det fort ble i gamle dager før vi skjønte fordelen med en koordinator. Det er ikke billigst, men mest stressfritt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:50   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Hvis noen har lyst til å anbefale meg en perfekt byggmester-koordinator i Oslo, tar jeg gjerne imot det også.

Vi kan vel uansett neppe gjøre det med huset fullt av hjemmeskoletenåringer, tenker jeg, så det må vel vente til skolene er tilbake på gult nivå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:50   #43
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Selve monteringen tok rundt 15 timer hos oss, da var det to stykker som drev. Innleid hjelp, jeg kokte kaffe og bakte kake.

Den siste finishen, derimot, tar rundt tre måneder og counting.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:55   #44
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er det så mye som skal males på et kjøkken da?

Det vil jo variere fra kjøkken til kjøkken. Der jeg bor nå er det ca 1,5 vegg som bør males ved oppussing. Der jeg bodde før var det omtrent ingenting, fordi resten av kjøkkenet var dekket av skap eller vindu.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:56   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis noen har lyst til å anbefale meg en perfekt byggmester-koordinator i Oslo, tar jeg gjerne imot det også.

Vi kan vel uansett neppe gjøre det med huset fullt av hjemmeskoletenåringer, tenker jeg, så det må vel vente til skolene er tilbake på gult nivå.

Hjemmeskole i kunst og håndverk?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:57   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hjemmeskole i kunst og håndverk?

Hun ene som fortsatt har kunst og håndverk er faktisk en rev til å bygge IKEA-møbler, så det kan godt hende hun kunne kommet ganske langt med et kjøkken også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:58   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Anbefaler i så fall drill. Vi og noen naboer byttet kjøkken ca samtidig. Vi hadde drill, naboen monterte manuelt. Han fikk senebetennelse.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:04   #48
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Anbefaler i så fall drill. Vi og noen naboer byttet kjøkken ca samtidig. Vi hadde drill, naboen monterte manuelt. Han fikk senebetennelse.

Å hjelpes, man må ha skikkelig verktøy, ja!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:12   #49
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det er veldig verdt det med nytt kjøkken til sist, altså.
Jeg ville nok hyrt inn noen som kan ta en totalkontrakt jeg også, om jeg skulle hyrt folk til å gjøre dette. Her var det jeg som var prosjektleder, og det tar tid og fokus det også, for å si det mildt. Men kjøkkenet (som jeg sitter på nå, og som har 660 av verdens aller vakreste fliser) er verdt det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:14   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Jeg vet at alt er relativt, men sånn ballpark. Hva koster det totalt med et IKEA-kjøkken og all soutsourcing, inkl. legge nytt golv, litt maling, osv?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:20   #51
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Premien kommer når du har fått det perfekte kjøkkenet. Det føles fantastisk fortsatt etter 16 mnd.

Eller etter 12 (22 egentlig) år.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:35   #52
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det er noe herk å bytte kjøkken, men veldig verdt det etterpå når man får et kjøkken etter egen design.

Det lønner seg helt klart å få det gjort i tidsforbruk. I penger blir det dyrere, så det blir en vekting mellom tid og penger hvis man skal gjøre sånne prosjekter.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:39   #53
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Mannen er handy, og jeg er ganske flink til å ta instrukser. Så vi har pusset opp ganske mye selv.

Men akkurat bad og kjøkken, der har vi betalt oss ut av alt. Det har noe med at det både bør gjøres helt riktig og at det bør gjøres raskt fordi det er plagsomt å leve uten det. Soverom og gang og alt annet kan man ta litt underveis. Men akkurat de to, der haster det.

Vi har en tanke om at enten betaler vi oss ut av alt, eller så gjør vi alt, og det har fungert greit så langt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:57   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Svogeren min monterte og satte opp ikea kjøkken selv, det gikk ganske fort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 18:28   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Hva er det som er slitt, da, Toffskij og Divine?

Dersom det er frontene, så kan man levere dem til sprøytelakkering og få dem pene tilbake.

Vanskeligere dersom det er selve konstruksjen, selvsagt.

Jeg kjøpte en del hvitevarer på Finn når jeg satte sammen kjøkken for leiligheten nå. Der kan man spare mye, men selvsagt litt risiko. Men det finnes leverandører som selger brukt, med garanti. Da halverer du DEN prisen, i hvert fall.

Ellers tror jeg selve kjøkkenet (over- og underskap + benk), sånn ballpark er rundt 5000 kroner meteren (Ikea). Så kommer hvitevarer og belysning i tillegg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 18:45   #56
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Jeg kjøpte akkurat et digert ikea-kjøkken for 90 000, det var inkludert steinbenkeplate som spiste over halvparten av den summen og to stekeovner. Elektriker kostet ca. 15 k, rørlegger ditto, men i dette tilfellet skulle det lages kjøkken på et helt nytt rom.

De andre hvitevarene kostet rundt 35 k, men var da aktivt på tilbudsjakt på nett. Både koketoppen og oppvaskmaskinen fikk jeg til halv pris, selv på Miele. Det er virkelig NULL problem å finne hvitevarer på tilbud om man leter litt. Kjøleskapet fikk vi 20 % rabatt på fordi vi handlet med DNB mastercard på supertilbud på Power.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 19:41   #57
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er det som er slitt, da, Toffskij og Divine?

Det er dessverre konstruksjonen – hengslene knekker og hullene som skuffeskinnene er festet i, blir utslitt (har reparert noen med flis og lim allerede). Og så synes jeg det integrerte kjøleskapet er helt tåpelig lite og vil ikke ha det mer, og om vi først plukker ned det, er det jo fristende å ta hele greia. Femten år gammelt Sigdal-kjøkken. Jeg er ikke imponert.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 19:51   #58
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er dessverre konstruksjonen – hengslene knekker og hullene som skuffeskinnene er festet i, blir utslitt (har reparert noen med flis og lim allerede). Og så synes jeg det integrerte kjøleskapet er helt tåpelig lite og vil ikke ha det mer, og om vi først plukker ned det, er det jo fristende å ta hele greia. Femten år gammelt Sigdal-kjøkken. Jeg er ikke imponert.

Merkelig, mitt kjøkken er også 15 år gammelt Sigdal, men i skjønneste orden. Burde muligens blitt vasket litt grundig innvendig da.

Men Toffskij, du vil jo nyyyyyte å ha et splitter nytt kjøkken da! Penger jo bare tall!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 20:16   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Denne tråden har fått meg til å stirre kjøkkenet mitt i senk, nesten rive ned et skap, og planlegge maling av fronter.

Så det hadde vært greit med et par uker lockdown snart! Må bare handle maling først.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 22:51   #60
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Merkelig, mitt kjøkken er også 15 år gammelt Sigdal, men i skjønneste orden. Burde muligens blitt vasket litt grundig innvendig da.

Jeg kan avsløre at slitasjen ikke skyldes overdreven vasking inni.

Det er (selvsagt) ikke penger som bekymrer meg, men stress og mas og misære.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no