|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?Vi skal sannsynligvis i konfirmasjon i Mai og lillesøster har vokst ut av festdrakten hun brukte i 2019. Er denne fin i virkeligheten og er det noen som vet hvordan den er i størrelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Jeg har ikke erfaring med festdrakter fra sparkjøp selv, men jeg synes den så veldig fin ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Jeg synes de jeg har sett fra Sparkjøp er veldig fine.
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Ja, jeg har en nabo som sprader rundt i festdrakt fra Sparkjøp selv hver 17.mai. Hun er skikkelig fin i den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Jeg har ikke sett denne irl, men jeg synes den var pen og likte broderiene og fargene sammen.
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Ja, Storesøster hadde en tilsvarende somden du viser ogden var skikkelig fin!
![]() |
#8 |
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Takk for svar. Prisen på denne var fin og hun har en mørk blå cape som sannsynligvis vil passe til den. Så da tror jeg kanskje jeg satser på å bestille, får heller være ute i god tid slik at jeg kan sende tilbake dersom størrelsen blir feil. Det er såpass langt til nærmeste sparkjøp at jeg ikke orker å reise dit for å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er denne festdrakten fra spar kjøp fin?Den ser veldig pen ut!
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?
Jeg har sett denne på både barn og voksne, og synes den er veldig fin. (Og jeg er nesten medlem av bunadspolitiet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?Den er fin, vi har faktisk to hengende i skapet, min eldste brukte den ene året før hun fikk bunad til konfirmasjonen i fjor. Hun følte seg veldig fin i den.
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?Ser veldig fin ut. Den er laget av vevd bomull, så den bør være matt i stoffet, så jeg syntes absolutt dette er noe man kan gå med på høytidsdager.
![]() |
#13 |
Tror det blir for stort dessverre. Vi sliter allerede med at mye av barnetøyet sitter løst på henne fordi hun har vokst mye i høyden samtidig som hun er tynn og uten former. Antar at voksenmodellen er laget med plass for litt pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
Bare husk å TA PÅ stakken før gjestene kommer om man velger denne varianten for å ta de siste forberedelsene før konfirmasjonen...
![]() |
![]() |
#15 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?Mamma har den, og jeg syns den er veldig fin. Lurer på om den kanskje er litt stor i størrelsen.
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Er denne festdrakten fra Sparkjøp fin?Synes den er fin. Festdrakter som dette kan man fint kjøpe på Finn som regel, de er gjennomgående lite brukt. Hvis man er heldig og finner rett str og ønsket modell (Maxemilia sine er også veldig pop’e.). Kjøper man brukt kan man ofte selge den og gå ut i 0, om man tar vare på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|