|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1001 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Har ikke så mye å glede meg over for tiden, men småfuglene utenfor stuevinduet gjør meg alltid glad. Skulle ønske jeg hadde hage sånn at det ble litt større artsmangfold. Bare rødstruper, svarttrost og en og annen skjære som kommer på besøk.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 15-01-21 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
#1003 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
#1004 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
#1005 |
I endring
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9At guttungen på 16 endelig har kommet seg ut av dunk dunk musikken og nå rydder rommet til Guns n roses - Sweet child of mine. Da kan moren også tillate at det spilles høyt.
#1006 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Lunsjdate
#1007 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Mannen er i karantene så vi jobber hjemmefra begge to, gikk en lunsjtur sammen i nydelig rimfrostet vinterlandskap. |
![]() |
![]() |
#1008 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Reggae på full spiker når jeg lager middag. Herrefader, det er lenge siden jeg har hørt reggae, det er jo som en lykkepille .
#1009 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Ååååå, nå har den niende gladtråden bikka 1000 innlegg drøyt. Da må den vel stenges da. Modder? |
![]() |
![]() |
#1010 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Tenk, ni tusen innlegg om små og store gleder!
|
|