|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbGratis kaffe og te på personalrommet. Kantine (for ansatte og elever) med god mat og helt kurante priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbDet er laget et sånn betalingssystem som man betaler utifra hvor mye kaffe man drikker i løpet av en dag. Vet ikke hva det koster, jeg drikker ikke kaffe.
![]() |
#63 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbGratis kaffe og te. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbKaffe og te er gratis. 150 kr for lunch og da kan man fikse seg litt mat noen timer etter lunch også. I ikke koronatider så kjøper vi inn selv i matbutikk i samme bygg. Vi er tre og tre som har ansvaret for det og det går på rundgang fra uke til uke. Det fungerer hra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbUbegrenset fra kaffemaskin med kakao og diverse, men jeg drikker ikke kaffe. Bevilger meg en kopp kakao i uken.
![]() |
#67 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi får kaffe og dårlig te gratis, jeg drikker ikke kaffe og tar med egenlaget skikkelig te. Vi har kantine som vi har en liten rabatt på. Nå i disse tider tar jeg alltid med matpakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi har kaffemaskin fra House of Coffee som leverer ulike typer kaffe, samt kakao. I tillegg er det tilgang på teposer og suketter. jeg er sær på teen så jeg har uansett med min egen. Mat må vi kjøpe i kantina, til ganske så høy pris, så jeg har alltid med matpakke.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbJeg er på kontoret i dag, og vi har ny kaffemaskin som maler bønner.
![]() |
#71 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb
Vi får gratis kaffe og te. Har maskiner som maler kaffen. Vil bare spille inn at vi har to typer maskiner, en type som maler til filter og en uten. Vi hadde den uten først. Mange kolleger fikk høyere kolesterol, og man kom til at den nye kaffemaskinen kunne være årsak. Vi har derfor fått maling til filter, også. Ville bare nevne det, om det hender flere. Kaffen var jo kjempegod i forhold til den gamle kaffetrakteren, så folk drakk nok mer kaffe, men framforalt tror de at det var mer ufiltrert kaffe som hadde helsekonsekvenser for noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbKaffe og te er gratis. Har en automat på spiserommet med godt utvalg.
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb
Hm, vi har maskin som maler bønner hjemme, men ingen av oss har høyt kolesterol. Det er ulike typer på jobben, uansett er vi jo der nesten ikke, så blir ikke mange koppene per person.
![]() |
|
|