|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan syns du at regjeringen har håndtert koronakrisen? | |||
Terningkast 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 2,68% |
Terningkast 2 |
4 | 3,57% |
Terningkast 3 |
17 | 15,18% |
Terningkast 4 |
25 | 22,32% |
Terningkast 5 |
56 | 50,00% |
Terningkast 6 |
7 | 6,25% |
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg er på en toer, fordi jeg legger til grunn at denne regjeringa har drevet ostehøvelkutt på FHI og NAV (og alle andre nødvendige statlige etater) siden de kom til makta, og heller bygd ned enn opp beredskapen. Hadde FHI og NAV vært satsa på, og dermed hatt bedre bemanning og systemer, så ville vi unngått svært mange av problemene vi har strevd med. (Og nei - forrige regjering gjorde heller ikke verdens beste jobb på dette området. Men drepte ihvertfall ikke fagmiljøene med ostehøvelkutt).
![]() |
#42 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenSummert, helt greit, men er enig med Tallulah i det hun sier om kommunikasjon. Jeg synes også det er himmelvid forskjell på troverdigheten til de ulike statsrådene. Himmelvid!
![]() |
#44 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg tenker at om de hadde kommunisert med noen på stortinget om en del av tiltakene, før de ble innført/iverksatt, så hadde man forhåpentligvis unngått pr-blemma, eller var det kanskje KrF som fikk viljen sin når polene stengte. Det var unødvendig å stenge de, mrn symboleffekten av å åpne de så fort var uheldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg klinket til med et terningkast en. Det ligger til grunn at jeg siden i fjor sommer har synes at det er svært underlig at regjeringen vår har akseptert importsmitte mens store deler av landet vårt har måttet ta støyten for det. Kort sagt. Ungene våre foreksempel.
![]() |
#46 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen
Disse tre innleggene setter fingeren på mye viktig og landet noen luftige surretanker for meg. Denne regjeringen styres for mye av markedsliberalistene og av NHO heller enn av de konservative og av fagfolk. Dessuten blir det veldig synlig at ostehøvelkutt er noe forbanna tull (unnskyld språket). Statsministeren er også dårlig på å innrømme feil, jeg lurer på hvordan det påvirker muligheten for reversering av tiltak som har dårlig eller feil effekt i fht hva man så for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvilke statsråder synes du har hatt høyest og lavest troverdighet?
![]() |
![]() |
#48 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp! Jeg har jobbet ganske tett opp mot både HOD og H-dir og FHI i dette, og var egentlig ganske fornøyd. Da jeg hørte om lobbyvirksomheten NHO hadde drevet og fått gjennomslag for, ble jeg ganske sjokkert og veldig skuffet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen[quote=Pøblis;4984266]Jepp! Jeg har jobbet ganske tett opp mot både HOD og H-dir og FHI i dette, og var egentlig ganske fornøyd. Da jeg hørte om lobbyvirksomheten NHO hadde drevet og fått gjennomslag for, ble jeg ganske sjokkert og veldig skuffet.
![]() |
#50 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg har blitt selektiv på hvem og hva jeg hører på. Jeg er "lei" av å høre på de samme flosklene til Solberg og Høie. Jeg vil ha konkret informasjon, så da hører jeg på Espen Nakstad.
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenDet jeg syns har vært dårligst er spisset informasjon til de gruppene som er mest utsatt og er minst tilbøyelig til å oppsøke/forstå/ha tilgang til de vanlige kanalene.
![]() |
#52 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenSituasjonen ved FHI viser jo hvorfor ABE-kuttene (ostehøvelkutt) er helt krise. Det gjøres ikke en evaluering av behovene, men kuttes helt jevnt og uten konkret mål eller mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Travelt opptatt
|
Tja, de har jo et konkret mål: å få statsbudsjettet til å gå i hop uten å ofre hverken skattekutt eller reduserte alkoholavgifter.
![]() |
#54 |
Drømmer
|
Enig med deg, jeg synes de har gjort en god jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
villende
|
Det teller ikke som et konkret mål for de enkelte kuttene, ass. Det er et sånt vagt, overordnet mål som begrunner et idiotiske løsninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|