Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Såpestykker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-21, 12:03   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpestykker

Såpestykket blir som regel liggende i vann og blir helt bløtt. Da er miljøgevinsten fort borte når store deler løsner hver gang. Har såpeholder, men den blir stygg etter hvert av såperester. Jeg liker ikke såpestykker. Har brukt opp noen vi har fått, men hatt flytende stående ved siden av.

Det er vel som mange andre kule ting. Så stilig at man lever med ulempene en studn, men ikke noe man fortsetter med.

Gammel 29-01-21, 12:15   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Såpestykket blir som regel liggende i vann og blir helt bløtt. Da er miljøgevinsten fort borte når store deler løsner hver gang. Har såpeholder, men den blir stygg etter hvert av såperester. Jeg liker ikke såpestykker. Har brukt opp noen vi har fått, men hatt flytende stående ved siden av.

Det er vel som mange andre kule ting. Så stilig at man lever med ulempene en studn, men ikke noe man fortsetter med.

Derfor er såperist genialt.

https://www.beeorganic.no/products/sapeholder-i-tre

Gammel 29-01-21, 14:15   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Derfor er såperist genialt.

https://www.beeorganic.no/products/sapeholder-i-tre

Den var fin. Jeg har en mer klassisk såpeskål. Det fungerte på et vis.

Jeg kom til å tenke på disse magnetene man festet i såpa og hang såpa opp over vasken.

Gammel 29-01-21, 18:20   #4
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Den var fin. Jeg har en mer klassisk såpeskål. Det fungerte på et vis.

Jeg kom til å tenke på disse magnetene man festet i såpa og hang såpa opp over vasken.

Sånne henger igjen i leiligheten vi overtok etter moren min. Jeg er også vokst opp med sånne. Når man hadde mistet magneten funket en øl- eller bruskork fint.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.