Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 09:52   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

Gammel 11-08-07, 10:12   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

Jævlige, ja.

Gammel 13-08-07, 00:16   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Gammel 13-08-07, 00:52   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Forøvrig er det en helt hypotetisk problemstilling; i mitt hus får ikke folk henge avbildet nakne på veggen. Selv babyene har klær på fotografbildene våre. Jeg liker rett og slett bilder med klær mye bedre (men det er ikke fordi jeg er prippen, så jeg ville ikke "reagert på det" dersom jeg hadde oppdaget at naboen hadde nakenbilder av seg selv på veggen).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 10:29   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også "nakenbilder" på soverommet. Men de er laget med kullstift av en venninnne av meg, og de er ikke av meg. Så den typen kunst synes jeg er nydelig. Ville ikke hatt et ordentlig (foto) bilde på veggen, men tegnede/malte synes jeg er ok.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 16:15   #6
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Denne må jeg bare signere. Har en snart 12 åring og tror ikke det hadde vært så stas med mamma naken på soverommet. Hun hadde vel nektet å gå inn der og bedt meg holde det konstant låst (kanskje ikke en så dum ide alikevel).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 16:35   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.

Helt enig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.