|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?
Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
Jævlige, ja.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?Jeg har også "nakenbilder" på soverommet. Men de er laget med kullstift av en venninnne av meg, og de er ikke av meg. Så den typen kunst synes jeg er nydelig. Ville ikke hatt et ordentlig (foto) bilde på veggen, men tegnede/malte synes jeg er ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Denne må jeg bare signere. Har en snart 12 åring og tror ikke det hadde vært så stas med mamma naken på soverommet. Hun hadde vel nektet å gå inn der og bedt meg holde det konstant låst (kanskje ikke en så dum ide alikevel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|