Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-21, 23:47   #1
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Så igjen Fucking Åmål med datteren på snart 12. Kom rett tilbake til ungdomstida på nittitallet. Og det var så fint å se den på nytt. Dattera likte den og.

Gammel 07-02-21, 15:43   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så igjen Fucking Åmål med datteren på snart 12. Kom rett tilbake til ungdomstida på nittitallet. Og det var så fint å se den på nytt. Dattera likte den og.

Den snakket eldste og jeg om i går. Fin film som jeg vil se med henne. Vi så Så som i himmelen i går.

Gammel 08-02-21, 21:59   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den snakket eldste og jeg om i går. Fin film som jeg vil se med henne. Vi så Så som i himmelen i går.

Så som i himmelen vil jeg og se igjen. Fucking Åmål var faktisk like aktuell i dag, selv om klesstilen har forandra seg.

Gammel 08-02-21, 22:01   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så som i himmelen vil jeg og se igjen. Fucking Åmål var faktisk like aktuell i dag, selv om klesstilen har forandra seg.

Gleder meg til å se den. Nevnte den for en kollega i dag som er like gammel som meg. Han sa de ofte kjører forbi Åmål på vei til faren sin i Sverige.

Gammel 08-02-21, 21:22   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den filmen har jeg også tenkt at jeg bør se med ungene.

Jeg husker at jeg så den da den kom. Jeg studerte da og så den sammen med 3 venninner. En av dem var fra et lite tettsted (og jeg er fra en liten by), mens de to andre var fra Oslo og Bergen. Gjenkjennelsesfaktoren var HØY for oss om ikke var vant til så store forhold, mens de to andre ikke helt så ut til å ta poenget.

Gammel 08-02-21, 21:57   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Den filmen har jeg også tenkt at jeg bør se med ungene.

Jeg husker at jeg så den da den kom. Jeg studerte da og så den sammen med 3 venninner. En av dem var fra et lite tettsted (og jeg er fra en liten by), mens de to andre var fra Oslo og Bergen. Gjenkjennelsesfaktoren var HØY for oss om ikke var vant til så store forhold, mens de to andre ikke helt så ut til å ta poenget.

Vi fikk en fin samtale om å være kjærester, og om å bo på mindre steder. Og så lo vi endel av klesstilen. Måtte finne frem bilder fra når jeg var 16-17 og gikk i samme klær som i de på filmen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.