|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAltså, MDG!!
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Har du vært i kontakt med statsforvalteren? |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Ikke jeg, men både lokalavdelingen av partiet mitt (Venstre) og Naturvernforbundet lokalt jobber som bare det. Foreløbig totalt uten resultater, da.
#4 |
Introvert optimist
|
Jeg fatter ikke at de kommer unna med alt de gjør og sier. Det er jo bare vas alt sammen. De har ingen reelle, virkelighetsnære løsninger på noe som helst. Er anti alt som heter næringsliv og verdiskapning, men har ingen svar på hva vi skal leve av om de får lagt ned alt de vil legge ned.
|
|