|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?Jeg bruker den store skjermen, kan ikke skjønne hvordan jeg klarte meg med laptop.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg bestilte over kabel lengre enn 25 meter til en av kollegaene mine. Kanskje det holder.
![]() |
#4 |
|
Joda, jeg vet det finnes lange kabler, det er noen andre utfordringer med smale trapper og så videre. Kan legge ved plantegning om nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?Fram til jul satt eg ved spisebordet med svær ekstra skjerm som eg hadde tatt med heim frå jobb. Det var ikkje heilt optimalt fordi ingen i familien kunne lage seg mat eller tømme oppvaskmaskins mens eg hadde videomøter. To dagar før julafta køyrte eg skjermen tilbake til jobb fordi eg trudde eg skulle sitte på kontoret etter jul. Men sånn blei det ikkje! Eg nektar å innsjå at det kan bli langvarig, så eg har foreløpig ikkje henta den store skjermen heim igjen. No flyttar eg rundt med laptopen min som ein nomade. Vekslar mellom spisebordet og ungane sine rom. Når alle tre har komt heim frå skulen sitt eg i sofaen i stova.
![]() |
|
|