Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-21, 18:38   #1
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg bruker den store skjermen, kan ikke skjønne hvordan jeg klarte meg med laptop.

Mav, jeg har fått kabel type 6K for å sette i routeren når jeg jobber mot serverer og bruker mye data, og blir hindret av tidsavbrudd.

Gammel 15-02-21, 18:42   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bruker den store skjermen, kan ikke skjønne hvordan jeg klarte meg med laptop.

Mav, jeg har fått kabel type 6K for å sette i routeren når jeg jobber mot serverer og bruker mye data, og blir hindret av tidsavbrudd.

Jo, men routeren må tydeligvis være i kjelleren og jeg gidder ikke sitte på vaskerommet og jobbe. Eller ha digitalmøter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:06   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jo, men routeren må tydeligvis være i kjelleren og jeg gidder ikke sitte på vaskerommet og jobbe. Eller ha digitalmøter.

Jeg bestilte over kabel lengre enn 25 meter til en av kollegaene mine. Kanskje det holder.. Å være på kontor er ikke et alternativ hos oss.

Gammel 15-02-21, 19:24   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bestilte over kabel lengre enn 25 meter til en av kollegaene mine. Kanskje det holder.. Å være på kontor er ikke et alternativ hos oss.

Joda, jeg vet det finnes lange kabler, det er noen andre utfordringer med smale trapper og så videre. Kan legge ved plantegning om nødvendig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:50   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fram til jul satt eg ved spisebordet med svær ekstra skjerm som eg hadde tatt med heim frå jobb. Det var ikkje heilt optimalt fordi ingen i familien kunne lage seg mat eller tømme oppvaskmaskins mens eg hadde videomøter. To dagar før julafta køyrte eg skjermen tilbake til jobb fordi eg trudde eg skulle sitte på kontoret etter jul. Men sånn blei det ikkje! Eg nektar å innsjå at det kan bli langvarig, så eg har foreløpig ikkje henta den store skjermen heim igjen. No flyttar eg rundt med laptopen min som ein nomade. Vekslar mellom spisebordet og ungane sine rom. Når alle tre har komt heim frå skulen sitt eg i sofaen i stova.
Absolutt ikkje ideelt, og eg treng eigentlig den store skjermen. Så eg håpar virkelig at det blir slutt på obligatorisk heimekontor i Bergen neste veke.
Vi har ikkje plass til å sette opp ekstra skrivebord nokon plass, så det er ikkje mulig å få til ei bedre løysing her heime.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.