Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oslopolitikk - hva skjer med Legevakta?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-21, 21:28   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslopolitikk - hva skjer med Legevakta?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan er Storgata-legevakta et «utilgjengelig område»?

Det er langt unna alt, vanskelig å parkere, utrivelig del av sentrum.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 08:49   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er langt unna alt, vanskelig å parkere, utrivelig del av sentrum.

Dette. Jeg har et barn som er en skikkelig ulykkesfugl, og som derfor har hatt klippekort på legevakten. De gangene det virkelig har hastet å få ham ned dit, har vi måttet være to voksne for å være sikre på at vi ikke køler det til med parkering. De siste gangene vi har hatt behov for legevakt har vi derfor endt opp på Volvat, selv om det på ingen måte er enklere for oss å komme dit. Men der er vi i det minste helt sikker på å få parkert.

Jeg lar meg ikke stresse av at det er en litt utrivelig del av sentrum. For det er det så absolutt på kveldstid. Men det er ganske kølete å komme seg dit, selv for de som har kollektivtransport som går til døra.

Det tar for øvrig like lang tid å gå fra Sinsen T-bane til Aker, som det tar å gå fra Jernbanetorget til Legevakten i sentrum, med dagens ruter. Grønland t-bane er vel litt nærmere, tror jeg. Jeg antar at de kommer til å gjøre det litt mer tilgjengelig fra Sinsenkrysset enn det er per i dag, når byggingen er ferdig.

Sist redigert av Gaia : 22-02-21 kl 08:56.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 09:29   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente Sinsen da jeg skrev Løren lenger opp her, men Løren er vel heller ikke kjempelangt unna.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg lar meg ikke stresse av at det er en litt utrivelig del av sentrum. For det er det så absolutt på kveldstid.

Ikke jeg heller, men jeg forstår godt at noen gjør det.

Sist vi var på legevakta tok vi taxi selv om vi har egen bil, for å slippe å kjøre og parkere i området.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.