Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-21, 18:08   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Følger tråden. Jeg får en El bil før ferien og lurer på om vi skulle tatt en roadtrip, men som ny elbil eier er jeg usikker på hvordan dette må planlegges.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 18:17   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Følger tråden. Jeg får en El bil før ferien og lurer på om vi skulle tatt en roadtrip, men som ny elbil eier er jeg usikker på hvordan dette må planlegges.

Ja vi er ganske blanke vi også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:22   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja vi er ganske blanke vi også.

Er dere fornøyd med bilen? Jeg får en sånn nå jeg også. Veldig spent!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:41   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Er dere fornøyd med bilen? Jeg får en sånn nå jeg også. Veldig spent!

Jeg har ikke prøvd å kjøre den selv om vi har hatt den siden uke 38 i fjor, men mannen er veldig fornøyd med den. Den er veldig behagelig å sitte i.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:46   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har ikke prøvd å kjøre den selv om vi har hatt den siden uke 38 i fjor, men mannen er veldig fornøyd med den. Den er veldig behagelig å sitte i.

Kjører ikke mye bil? Det satt langt inne å bestille en El-bil, jeg har prøvekjørt og den var god å kjøre, jeg er mer spent på om jeg kommer til å huske og lade. Og om jeg får panikk når jeg blir stående i kø. Hvor mye strøm må man ha til enhver tid. Blir sikkert en vane, men for meg er det en stor overgang. Fin bil da!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:48   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kjører ikke mye bil? Det satt langt inne å bestille en El-bil, jeg har prøvekjørt og den var god å kjøre, jeg er mer spent på om jeg kommer til å huske og lade. Og om jeg får panikk når jeg blir stående i kø. Hvor mye strøm må man ha til enhver tid. Blir sikkert en vane, men for meg er det en stor overgang. Fin bil da!

Det fine med elbil er at den bruker minimalt med strøm ved køkjøring.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:52   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det fine med elbil er at den bruker minimalt med strøm ved køkjøring.

Selvom man har på radio og varmeapparat?
Jeg har 100 skrekkscenarioer i hodet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:54   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kjører ikke mye bil? Det satt langt inne å bestille en El-bil, jeg har prøvekjørt og den var god å kjøre, jeg er mer spent på om jeg kommer til å huske og lade. Og om jeg får panikk når jeg blir stående i kø. Hvor mye strøm må man ha til enhver tid. Blir sikkert en vane, men for meg er det en stor overgang. Fin bil da!

Jeg kjører min egen bil

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:00   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Selvom man har på radio og varmeapparat?
Jeg har 100 skrekkscenarioer i hodet.

Det er så lite sammenlignet med hva du bruker til fremdrift. Unntaket er ved kuldegrader da, men om sommeren er det egentlig ikkr en isdue.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:38   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Radio og setevarme og sånt går ikke på bilbatteriet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:41   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Følger tråden. Jeg får en El bil før ferien og lurer på om vi skulle tatt en roadtrip, men som ny elbil eier er jeg usikker på hvordan dette må planlegges.

Hvis du har en viss rekkevidde, trenger du egentlig ikke å planlegge noe særlig. Med mindre du har en som kjører 140 km, da. (Det hadde vi tidligere, men bare som bil nr 2. Nå har vi kun den ene bilen.)


Sist redigert av Hyacinth : 22-02-21 kl 20:49.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:45   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Det er varsler nok, om du ikke tar et hint går bilen i eco, det blir kaldt i kupeen og motoren akselererer ikke, bare såvidt det ruller. Da skal du lade. Til å begynne med så jeg på panelet hele tiden, det gikk fort over.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 21:06   #33
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er varsler nok, om du ikke tar et hint går bilen i eco, det blir kaldt i kupeen og motoren akselererer ikke, bare såvidt det ruller. Da skal du lade. Til å begynne med så jeg på panelet hele tiden, det gikk fort over.

Den første el-"bilen" hadde en rekkevidde på 80 km på en god dag.
Om du vridde om nøkkelen og holdt den slik, gikk den i 10 km/t i et kort stykke.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 21:12   #34
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Vi skal også kjøre elbil i sommer. Mye å lære og spent. Men det går sikkert fint. Tenker vi skal til vestlandet et sted. Kanskje kjøre via innlandet i Telemark? Jæren, Stavanger og videre nordover? Kanskje?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 23:55   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Vi dro siste uken i juni. Hotel Grotli på vei til Stryn sommerski, hotel Alexandra to netter, Galdhøpiggen (lot bilen stå og tok buss opp), 2 netter på Skjolden og så hjem. Denne gangen var det dog uten hund.


Sist redigert av Pelen : 23-02-21 kl 00:41.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 00:26   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Vi ladet først på Dombås. Jeg husker ikke om vi ladet mellom Berkåk og Geiranger, faktisk. Vi kjørte opp trollstigen. Vi burde som sagt ladet før Geiranger et sted pga at kapasiteten i geiranger var sprengt. Videre ladet vi ett sted minst før Bergen. I hvert fall i Knarvik, men tror et sted før også, Jølster, tror jeg. Og så i Os, der hytten ligger. På returen ladet vi før Hardangervidda, i Eidsfjord. Og så på hytten på Geilo. Og videre i Valdres og så på Dombås igjen. Jeg tror den i Jølster og den på Dombås ikke var nødvendige, men heller det enn angst.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 23-02-21 kl 01:15.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 00:48   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Det er mannen som har ladeangst hos oss, jeg kjører ikke bilen så jeg tenker ikke på det. Men jeg ser for meg at jeg gjerne vil ha minst halvfull "tank" til enhver tid.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 09:13   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Mannen min har også litt rekkeviddeangst, synes jeg. Men vi kjørte fra Stavanger til Oslo i sommer uten å lade. Det er 45 mil. Vi hadde 7 mil igjen da vi kom fram. Jeg kjenner ikke på angst. Står det at det er 7 mil igjen, så er det ikke plutselig 0, liksom.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 09:26   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Jeg har rekkeviddeangst, men er enig i at 7 mil er innafor. 7km derimot er ikke greit, synes jeg. Mannen min deler ikke den angsten. Men med den lille bilen vår som er fullpakka og i 100 km/t på motorvei, så går kilometerne innmari fort nedover.

Vi elsker bilen vår når vi farter rundt i Oslo, men den er ikke veldig godt egnet hvis det er snakk om mer enn 2 timers kjøring.

Egentlig lovet vi oss selv at ved å kjøpe en såpass billig bil, så kunne vi heller leie bil når vi skulle på langtur, men vi gjør visst ikke det i praksis. Heldigvis er moren min ganske grei, og i morgen skal vi kjøre langt, så da bytter vi bare bil med henne for noen dager. Hun har hybrid.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 10:16   #40
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Vet ikke om jeg er diskvalifisert fra å svare siden vi har Tesla da ( ), men selv om den var dyr er den ikke den største modellen og vi har nok under 50 mils rekkevidde fulladet selv på sommeren. Det første året tenkte jeg mye på strøm og lading, men så ble jeg vant til det.

Å kjøre elbil er for meg en helt annen måte å kjøre bil på. Ladekapasiteten i Norge opplever jeg som god - sikkert en fordel å også ha tilgang til Teslas ladere (uten kostnad, vi kjøpte for nesten fire år siden), men vi har skaffet oss alt av adaptere og kan lade nesten hvor som helst. Ladehastighet varierer da, men i motsetning til når vi fylte vanlig drivstoff, så setter vi nå bilen på lader og så rusler vi tur i området hvor vi lader. Eller benytter tiden til dopause og kaffe. På den måten får vi sett områder vi ellers bare ville kjørt forbi.

Vi bor i Nord-Norge, og er godt vant med kulde/mye friksjon i veibanen (vann/snø), (mot)vind osv - man lærer seg å se det an. Bilen vår forteller hele tiden hvor mye som er igjen på batteriet og hvor mye vi bruker - og legger vi inn destinasjon informerer den om hvor vi trenger å lade osv (på teslas nettverk).

Ladeapper er en god ide - jeg liker Nextcharge og Ladenå.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no