Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bygge hytte - stort eller smått?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-21, 08:52   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bygge hytte - stort eller smått?

Vi bygde primært for å ha plass til oss 6 der fire er i slutten av tenåra. Når dei er så store så er dei ikkje alltid med og dermed har vi plass til venner om vi ønsker det. Eg hadde ikkje pressa økonomien min for å ha ekstra soveplassar utover hems, sovesofa o.l.

Eg hadde også ville sett på det reelle behovet for denne ekstra plassen, er dokke en familie som likar å vere mange ofte eller vil hytta primært vere en plass for kjernefamilien og to voksne etterkvart som barna blir større? For min del er ikkje "full hytte" nødvendigvis forenlig med gleda ved hytteliv

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.