Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-21, 12:10   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med lyder.

Jeg føler jeg har gjort alt jeg kan for å oppdra ungene mine til å bli stille spisere. Poden klarer det utmerket. Eldste derimot. Hun spiser stort sett veldig pent hun altså. Men er det snakk om chips eller noe som kjønsjer litt, så skal det først ta noen kjappe tygg med munnen åpen. ALTSÅ!!

Og mannen! Han har ikke jeg oppdratt, så jeg kan ikke ta det på min kappe. Men altså! Og må han puste mens han spiser? HÆ?? Han spiser som om det var hans siste måltid, eller som om han ikke aner når han skal få neste måltid, og at det er flere dager siden sist. BAH! Han er også den eneste som ikke klarer å overholde regelen om ingen telefon ved matbordet. Og som ikke klarer å sitte i ro til alle har spist ferdig. Så fort han har spist ferdig, som jo er lysår før oss andre, så er det helst opp med telefonen. Eller han må snyte seg, eller vaske hender. Og da tar han gjerne med seg tallerken samtidig. Skyller av den, setter den helst oppå oppvaskmaskinen, og setter på kaffen.

Jeg driver med voksenopplæring her altså. Både jeg og ungene. Han begynner å bli bedre.

Når helgen kommer og han finner frem potetgull, så tar jeg på meg headset. Det klarer jeg bare ikke. Jeg får helt seriøst ubehagelig pulsøkning av det. Det går også i et rasende tempo, med mye lyd.

Bloppy er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.