Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvordan sette inn spolen med undertråd?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-21, 13:03   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sette inn spolen med undertråd?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Takk Bloppy, men det ser ikke ut til at de viser akkurat dette? Jeg sliter også med å finne noe på YouTube som viser noe som ligner den jeg har, som du skriver er ikke min helt lik den i videoen - men godt mulig akkurat dette ville lignet nok til at jeg hadde skjønt hvordan det gjøres på min.

sindrome, problemet er at jeg ikke får tak i tråden når jeg prøver å hente den opp, og så antar jeg at det skjer fordi jeg har satt den inn feil. Jeg tror jeg gjør det du beskriver, men vil altså tro det kan ha noe med hvordan jeg setter den inn som gjør at det ikke går.

Men er tråden lang nok da? Den som du lar henge løst?
På min maskin tar overtråden en runde rundt hele spolen, og hekter med seg den tråden som henger ut av "spolehuset". Da må den være lang nok.

Det hender den krangler på det, og ikke henter med seg tråden når jeg vrir på hjulet. Da syr jeg bare et par sting med pedalen, så løser det seg.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.