Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor man blir demotivert av at andre har det fint på tur, og deler den gleden med omgivelsene. ALDRI!
Fordi man blir misunnelig, får dårlig samvittighet, føles seg dårlig fordi man selv ikke får det til, ikke har noen å dra på tur med eller lignende.
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
De aller, aller fleste som bruker denne emneknaggen koser jeg med innleggene til. Og så er det én som alltid klarer å formulere seg slik at det føles som "mine prioriteringer er bedre enn dine". Da har det jo ingenting med bruk av selve emneknaggen, men heller det andre som blir skrevet i innlegget.
Egentlig burde jeg bare slutte å følge henne på instagram, for jeg blir jo bare sur av det.
Ikke sant. Man kan kjenne seg nedtrykket av at andre hele tiden klarer å gjøre de rette prioriteringene, planlegge og komme seg ut, når man selv ikke får det til.
Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.
Noen er på en måte nedlatende når de gjør det. Og for min del er det enkelte av de jeg kjenner jeg blir mer demotivert av.
Nedlatende tror jeg ikke jeg har sett noen som er, men jeg kan kjenne at noen er VELDIG -Se, hva JEG får til HELE føkkings året, uansett vær og vind.