|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Blir du motivert eller demotivert av at andre er flinke? | |||
Jeg blir alltid motivert av flinke folk, uansett kontekst |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 11,39% |
Jeg blir som hovedregel motivert, men det finnes flinke mennesker som demotiverer meg |
35 | 44,30% |
Jeg blir motivert dersom jeg fremdeles kan relatere/henge med/være like flink eller bedre |
12 | 15,19% |
Jeg demotiveres ofte av flinke folk |
5 | 6,33% |
Jeg demotiveres dersom de flinke er noen som jeg burde være bedre enn (i eget hode) |
5 | 6,33% |
Jeg verken motiveres eller demotiveres. Min motivasjon er styrt av mine egne prestasjoner |
7 | 8,86% |
Dette har jeg ikke tenkt på/ikke noe klart svar |
6 | 7,59% |
Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg svarte at jeg ikke har tenkt på det og det VAR riktig for fem minutter siden. Nå har jeg både lest tråden og tenkt (jepp, det går an). I all hovedsak blir jeg glad når jeg jobber med flinke folk, ting går stort sett greiere da og det er større sjanse for at jeg klarer å gjøre meg selv forstått. På privaten blir jeg sur hvis Helten skryter av å være flink i noe jeg har pleid å være best i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg motiveres faglig, hvis jeg kan lære sv det og selv gå bedre kontroll. Om det gjelder fysiske prestasjoner demotiveres jeg. Da må jeg ha noen som er litt lik meg og vi kan henge sammen.
![]() |
#43 |
Tatt på
|
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?
Slik er jeg også
![]() |
#44 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir stort sett motivert av flinke folk.
![]() |
#45 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir motivert at flinke folk som er blide og ikke nedlatende, på helt generelt grunnlag, men da helst av folk som er i min sjanger på en måte. Supersporty folk som bare eeelsker å løpe ultramaraton gjør ingenting for min løpelyst, for å si det sånn. Mens Monty Don på hagetv inspirerer virkelig, selv om hans hage er noe helt annet enn min.
![]() |
#46 |
Leser
|
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir supermotivert av flinke folk, det er gøy å jobbe med dem, MEN det er klart flinke folk kan ha andre kvaliteter som gjør de uspiselige ... ref, det annemede sier:
![]() |
#47 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?
Fordi man blir misunnelig, får dårlig samvittighet, føles seg dårlig fordi man selv ikke får det til, ikke har noen å dra på tur med eller lignende.
Ikke sant. Man kan kjenne seg nedtrykket av at andre hele tiden klarer å gjøre de rette prioriteringene, planlegge og komme seg ut, når man selv ikke får det til.
Nedlatende tror jeg ikke jeg har sett noen som er, men jeg kan kjenne at noen er VELDIG -Se, hva JEG får til HELE føkkings året, uansett vær og vind.
![]() |
|
|