Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sørlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-21, 09:58   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sørlandet

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Vi skal også til Kristiansand og Prekestolen i sommer. Du får gjøre som oss, kjøre dressin i Flekkefjord og være et par dager i Rjukan i tillegg

Dressin er aktuelt! Noe man bestiller? Rjukan tror jeg utgår siden storebror var der også på klassetur (de endte med å erstatte Hvite busser med en tur med Aktive fredsreiser til Byglandsfjord, med Evje og Rjukan etc. Det ble en super tur for dem faktisk, de dro i september ifjor og alt gikk knirkefritt. Så flaks).

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Gi beskjed om du ønsker tips til lokale badestrender, turer, butikker og annet. Stavanger er ikke langt unna, men nærmeste "by" er heller ikke så verst.

Det sier jeg fra om, må bare få litt flere detaljer.

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Vi leide hytte ved Lindesnes i fjor, 1 uke, og tok turen videre vestover mot Stavanger på sparket. Vi fant årleit overnatting på airBnb i mens vi var der, så det går an. Vi tok Prekestolen, en dag i Stavanger, surfing ved Sola-stranda (flott og enkelt opplegg: https://surfschool.no/ ). Videre dro vi til Høyt og Lavt i Nedstrand. Der er det diverse overnatting i klatreparken, bl.a. i Glamping-telt. Vi gikk også opp på Himåkånå, en sånn spektakulært familie-utkikstopp i nærheten, og ikke så mye folk som mange andre mer kjente steder. Kort vei til Haugesund og Karmøy og Skudeneshavn og Åkrasanden-stranda. Nå ble visst dette mer vestlandstips enn sørlandstips.

Det er gode forslag! Det må jo virkelig ikke være Sørlandet egentlig, jeg kjenner jeg blir mer og mer svett når jeg ser alt som må forhåndsbookes for Dyreparken, kan like gjerne dra dit med de to yngste bare neste år.

Leide dere privat på Lindesnes?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.