|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)Trenger tips, da Lillebror trenger en ny etter å ha skutt i været og blitt en som jeg må stå på tå for å klemme på
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)Tynn dunjakke. Den han har for øyeblikket er fra The North Face, men det er ellers mye Peak og Colmar fortsatt, som florerer blant guttene i den aldersgruppen her omkring.
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)
Ok, sjekker ut Peak (hørt om) og Colmar (ikke hørt om). Det er fortsatt jeg som må ta initiativ til kleskjøp her i huset, og noen ganger treffer jeg, andre ganger bommer jeg. BALL-genser f.eks, jeg trodde DET var skikkelig hot nå. Hadde han ikke hørt om en gang
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)Min har tynn dunjakke fra Ga t , men den synger på siste verset så vi må nok ha ny her også. Han har også hatt en fra colmar i 3 år. Akkurat nå går han fortsatt i vinterjakken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)Min er bare 12.5, så 7.klassing. Går nå i tynn «dun»jakke fra Vikafjell, arvet. Han bodde i den i høst også.
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Vårjakke til 14 (15)-åringen (gutt)Min gutt har denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|