Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-21, 13:28   #901
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Været Det blåser noe helt forferdelig, hagler og sludder. Vi ha vår

Eg og! Vi befinner oss i samme kulingen tror jeg. Fy fader altså!

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 15:38   #902
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sliter med å skrive jobbsøknad, eller motiviasjonsbiten. Det er alltid så vanskelig synes jeg.

Gammel 09-04-21, 17:54   #903
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg sliter med å skrive jobbsøknad, eller motiviasjonsbiten. Det er alltid så vanskelig synes jeg.

Du må bli mer motivert kan du skjønne

Vent til i kveld og skjenk deg et glass vin.

Gammel 09-04-21, 18:04   #904
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du må bli mer motivert kan du skjønne

Vent til i kveld og skjenk deg et glass vin.

Satser på det! Frist i helgen så har god tid!

Gammel 09-04-21, 20:40   #905
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Sønnen min sin skolesekk med innhold ble stjålet fra garderoben under gymtimen. Total verdi 14000kr!

Etter 1 måned har vi fått levert inn anmeldelsen, fått papir på anmeldelse, saken henlagt. Etterforsket til slutt via Elkjøp akkurat hvilken skole pc modell han hadde. Levert inn krav til forsikringen, svart nærmere på omstendighetene, og nå mottatt oppgjør fra forsikringen uten avkorting. Vi fikk 12k tilbake.

Imellomtiden har vi lagt ut for ny PC(dagen etterpå) og diverse annet som ble borte. Sekken er ikke erstattet enda pga mest hjemmeskole i tiden etterpå.

Gammel 11-04-21, 19:59   #906
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så lei at det skjer så mye på en gang. De siste 3 årene har jeg mistet far og bror, tømt hus og flyttet for min mor, et barn som sliter noe veldig og jeg følger opp med skole og abup, et annet som har slitt litt men håndterbart, skilsmisse, kjøpt og flyttet, venter på hjertelege, min mor fikk kreft, fikk kreft igjen nå, jeg jobber med sykdom, og er i full jobb, naboer som har pusset opp store deler av 2020, jeg på hjemmekontor på over året, og en nabo som røyker og krangler (som jeg håper flytter i løpet av mnd). Nå er naboleiligheten også solgt så da er det vel oppussing i 2021 og.... jeg er sååå sliiiten...... Hadde hjulpet om bare alle rundt meg hadde det greit. Og at det ikke var så store forventninger til meg at jeg skal bidra mye mer, og helst at jeg skal bidra uten å bli spurt.

Sist redigert av Trulte : 11-04-21 kl 20:04.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 20:07   #907
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Det var mye Trulte.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 20:07   #908
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trulte.

Jeg får ikke til en dritt. Hvorfor kan jeg ikke få litt energi til å ta tak i ting. Og tar gjerne imot litt indre driv.

Gammel 11-04-21, 23:55   #909
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var mye, Trulte

Gammel 12-04-21, 08:11   #910
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så sykt unødvendig med snø igjen nå.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 08:17   #911
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det snør på tvers!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 09:30   #912
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Trulte, det var veldig mye for deg.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 09:43   #913
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Snø på tvers her også. Vel egentlig fra alle retninger.

Sist redigert av star : 12-04-21 kl 09:49.
star er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 12:26   #914
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Trulte.

Jeg får ikke til en dritt. Hvorfor kan jeg ikke få litt energi til å ta tak i ting. Og tar gjerne imot litt indre driv.

Kanskje du trenger en pause?

frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 13:25   #915
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer heller ikke igang med noe i dag viser det seg. Har ikke noe viktig å gjøre, men en del ting jeg gjerne skulle hatt lyst til å gjøre. Men nå var jeg veldig aktiv i helgen og gjorde masse så det er kanskje derfor.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 15:58   #916
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt med et gigantisk ryddeprosjekt, så nå ligger det masse rot og skrot i sengen min og utover gulvet. det er klær i tørketrommelen som skal brettes og klær i maskinen som må tørkes. men jeg VIL IKKE!!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 16:17   #917
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Slitasjeskader på begge akillesene.

annemede er aktiv nå  
Gammel 12-04-21, 17:05   #918
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mensen. Jeg skal ikke ha flere barn, bare slutt!

Gammel 12-04-21, 18:57   #919
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil ha ny jobb! Nå!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 12-04-21, 19:08   #920
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Jeg trenger nye sko, men finner ingen jeg liker. Sverger til Ecco, men hvorfor kan de ikke ha en som jeg liker.
Jada, er sær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.