Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-21, 23:27   #41
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Mangler bare den azumarill jeg også. Så gøy med så mange andre her som spiller!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-21, 23:30   #42
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Observitøren, jeg tror du stort dett bare finner den i raid nå.

Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Både eg og mannen fikk den etter å ha fullført den fang 15 exeggcute questen!

Jeg har et håp om noe sånt; 3 exeggcuter igjen nå. 🤞🏻

Litt begrenset pokestoptilgang for tiden, men kommer sterkere tilbake til gaveutdeling!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-21, 23:59   #43
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Mojjketshejje haj adda deje. Haj jeg højt av en venn...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 00:02   #44
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Mojjketshejje haj adda deje. Haj jeg højt av en venn...

😆

Ler like mye hver gang jeg får gave fra Hejjen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 08:10   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har fanga 200 Pokémons i dag - fryktelig kjedelig. Da gjenstår det «bare» å hanke inn en haug med poeng til og å få sønnen til å vinne 30 raid. Han spiller egentlig ikke lenger, så mulig jeg må betale ham for jobben. Da blir det kanskje nivå 41 om et halvt års tid.

Hvis du har remote raid pass kan du jo være online kl 6 i ettermiddag og bli med på raid hour.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 08:45   #46
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Det er mye enklere å komme opp i level med litt kunnskap. Feks. bruke egg strategisk (doble poeng). Sette på egg når man åpner gaver på de to øverste vennskapsnivåene (best/ultra). Det er vanlig å avtale gaveåpning med den andre, slik at begge får mulighet til å sette på egg. Sette på egg når man evolver til mons man ikke har fra før, gjerne planlegge så man får evolva en haug nye. Gir masse poeng. Hvis man skriver evolve i søkefeltet, får man opp alle som kan evolves. Er man med på raid hour, er d mange steder en «rute» de faste går, da kan man bli med på en drøss raid på en time, og med egg på blir det mye poeng. Slike ting kan man spørre om i PG-grupper for området, på Discord eller på Facebook. Siden man får ett gratis raidpass hver dag, lønner det seg egentlig å ta et daglig raid, men der er ikke jeg noe flink. Og ikke kaste bær, men passe på å mate mos i gymmer, da får man sånt stjernestøv eller hva det heter, igjen, det trenger man når man skal utvikle pokemoner.

Som Martis sier, onsdager er det raid hour kl. 18. Om man passer på å være synlig online, kan det også drysse inn noen invitasjoner til raid, om man er på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 09:09   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Takk for tips, men jeg spiller ikke på gym. Punktum.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 09:34   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Som Buddy er det lurt å ha en som man vil evolve og ikke har nok candy til, en god Pokemon som gjør nytte i raid/battles og som trenger å powres up og som man ikke har nok candy til eller aller helst en god Legendary i den forrige gruppen. Jeg hadde ganske lenge en shiny Mr. Mim for den var litt kul, til en god spiller fortalte meg at det var helt meningsløst. Den kan ikke evolves og blir ikke spesielt bra når man powrer den opp heller.

Men ingenting er jo så viktig, det er bare greit å vite om man vil gå raskere fremover.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 10:03   #49
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Takk for tips, men jeg spiller ikke på gym. Punktum.

Du tar lett en enstjernes, og etterhvert et tostjerners raid, alene hvis du er litt opp
i level og har helt greie pokemoner. Hvis du ikke vil synes for andre, kan du lage en privat gruppe. Det får du muligheten til når du går inn. Da er det bare deg, der, og ingen ser deg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 11:27   #50
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Legg meg gjerne til 8921 3715 2074 - Mammo79

Jeg har ikke spilt på lenge, men begynte såvidt igjen her om dagen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 11:34   #51
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Som Martis sier, onsdager er det raid hour kl. 18. Om man passer på å være synlig online, kan det også drysse inn noen invitasjoner til raid, om man er på.

Er det raid i alle gymmer onsdag kl 18? Vi bor ikke i umiddelbar nærhet av en gym, og skulle gjerne kunne planlagt et raid nå og da.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 11:38   #52
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hmm, kanskje på tide å plukke opp dette igjen? Interessen dabbet litt av da jeg rundet level 40, og ikke lenger er i Oslo sentrum jevnlig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 13:22   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Er det raid i alle gymmer onsdag kl 18? Vi bor ikke i umiddelbar nærhet av en gym, og skulle gjerne kunne planlagt et raid nå og da.

Ja, tror at det stort sett er i alle gymmmer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 13:47   #54
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Takk for tips, men jeg spiller ikke på gym. Punktum.

Hvorfor ikke?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-21, 13:49   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor ikke?

Fordi jeg ikke er interessert i det, rett og slett. Jeg fanger pokemons mens jeg går og løper, og det holder for meg. Jeg har ingen interesse av å bruke spille til noe annet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 11:38   #56
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Er Fovlen her på FP? Svar ev med prikk om du vil være anonym.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 23:53   #57
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Så morsom at det er flere som spiller. Har selv spilt siden 2016.
Har lagt til dere som har lagt ut vennekode, min er 3765 5115 1303 Storki79

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 09:16   #58
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Så mye jeg allerede har lært av denne tråden!!
* Å skrive "evolve" for å få opp utviklingsklare pokemons er jo helt gull for småtterier!
* Det er raid hver onsdag klokka 18! Og vi kan invitere hverandre med på på raid.
* Pokemons med lilla røyk er ikke urene, men onde, og fås i battle.
* Gavedeling kan også bidra med masse xp.

Men dere, jeg bommer stort sett helt på hva slags pokemons jeg skal bruke i battle. Hvordan har dere lært dere hva som er taktisk lurt å gjøre? Både for valg av Pokemon, men også type angrep?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 10:54   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Men dere, jeg bommer stort sett helt på hva slags pokemons jeg skal bruke i battle. Hvordan har dere lært dere hva som er taktisk lurt å gjøre? Både for valg av Pokemon, men også type angrep?

Du må lese om det. Jeg gidder ikke, jeg bruker de som er sterkest og ferdig med det. Mann og sønn har stålkontroll på hva som er svakt mot hva og hvilke angrep som er sterke mot hva og alt det der. Det blir for mye for meg. Du kan f.eks. se her.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 11:10   #60
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du må lese om det. Jeg gidder ikke, jeg bruker de som er sterkest og ferdig med det. Mann og sønn har stålkontroll på hva som er svakt mot hva og hvilke angrep som er sterke mot hva og alt det der. Det blir for mye for meg. Du kan f.eks. se her.

Tusen takk, Input!

Ser jeg må starte med å lære meg hvilke pokemons som er hva. Jeg får se om jeg gidder.. Men det er jo utrolig gøy de gangene jeg vinner med å spille med en pokemon jeg trodde var dårlig, og så har den uante krefter!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no